افزایش نگرانی ها برای تامین رفاه ورزشکاران در توکیو2020

افزایش نگرانی ها برای تامین رفاه ورزشکاران در توکیو2020

مرگ یک کارگر بر اثر شوک مغناطیسی و سقوط در یکی از سازه های المپیک 2020 توکیو، افزایش نگرانی برای تامین امنیت و رفاه ورزشکاران را به دنبال داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت اینساید دگیمز، تا کنون 57 نفر بر اثر فشار موج گرما از تاریخ 29 جولای تا 4 آگوست در سراسر ژاپن جان خود را از دست داده اند و بالغ بر 18000 نفر نیز به بیمارستان منتقل شده اند که این موضوع و مرگ یک کارگر ساختمانی در حال نصب خطوط برق بر روی زمین بر اثر شوک الکتریکی،تامین امنیت و رفاه ورزشکاران در المپیک را به مساله ای قابل توجه تبدیل کرده است.
کمیته برگزاری توکیو2020 از نصب سایه بام و انجام اقدامات ضد حرارتی برای تامین رفاه و راحتی ورزشکاران و تماشاچیان خبر داده است و حتی ورود بطری های آب توسط تماشاچیان را علیرغم ممنوعیت در سایر ادوار بازی های المپیک، تحت شرایطی آزاد کرده است تا به این طریق بتواند انجام بازی های المپیک در گرمای تابستان سال آینده را کنترل نماید.
 مدیریت کلانشهر توکیو نیز تجهیز جاده ها و معابر به دستگاههای خنک کننده و همچنین تامین فضای خنک برای مسابقات در فضای باز و استادیوم های فوتبال را در دستور کار خود قرارداده است.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.