نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020 با سه فدراسیون المپیکی تنیس روی میز،دوچرخه سواری و بوکس

نشست تخصصی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020 با سه فدراسیون المپیکی تنیس روی میز،دوچرخه سواری و بوکس

سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک  توکیو به همراه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی با مسئولان سه فدراسیون المپیکی امروز (15 مرداد) نشست داشتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: نشست تخصصی بسیار خوبی  با حضور با روء سا، دبیران و سرمربیان تیم های ملی فدراسیون های تنیس روی میز، دوچرخه سواری و بوکس به همراه "زبردست" نماینده وزارت ورزش و جوانان  و علیرضا رحیمی نماینده هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار کردیم.
وی ادامه داد: در رشته دوچرخه سواری کسب یک سهمیه آقایان در جاده دور از دسترس نیست و در بخش بانوان هنوز شانس یک سهمیه داریم، هرچند که مسئولان فدراسیون امید دارد که در بخش بانوان در ماده کوهستان و جاده سهمیه بیشتری کسب کنیم.

 

در تنیس روی میز شرایط بسیار خوب است و باتوجه به رنکینگ به نظر می رسد شانس کسب سه سهمیه را داشته باشیم و فدراسیون نیزبر همین منوال برنامه ها را دنبال کند.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی درباره نشست با مسئولان فدراسیون بوکس گفت : با توجه به اینکه فدراسیون جهانی بوکس شرایط کسب سهمیه را به تازگی اعلام کرده است، مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان برای کسب سهمیه امیدواری بیشتری پیدا کردند، به تازگی احسان روزبهانی نیز به تمرینات اضافه شده است و مقرر شد تا ملی پوشان در مسابقات جهانی که شهریور ماه درروسیه برگزار می شود، شرکت کنند تا محک خوبی بخوردند.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.