بازدید وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی تکواندو،کاراته و تمرینات احسان حدادی

بازدید وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی تکواندو،کاراته و تمرینات احسان حدادی

عصر امروز وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم‌های ملی کاراته ،تکواندو و تمرنیات احسان حدادی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این بازدید که با حضور نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به المپیک توکیو۲۰۲۰ ، کیکاووس سعیدی، پیمان فخری و قراخانلو انجام شد ابتدا سلطانی فر و صالحی امیری و همراهان به بازدید از تمرینات تیم ملی کاراته مردان پرداختند که در ابتدا سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی کاراته ارائه داد و تاکید کرد:تلاش مجموعه کاراته کشور برای رسیدن به سهمیه‌های حضور در بازی‌های المپیک و کسب مدال در این رویداد مهم است و از حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر و دکتر صالحی امیری تشکر می‌کنم بخصوص که تلاش مجموعه ورزش کشور برای کسب نتیجه درخشان در المپیک است و فضای ورزش ایران نیز سرشار از همدلی است .

 

همچنین شهرام هروی سرمربی تیم ملی آقایان  به ارائه گزارشی از فرآیند آماده سازی تیم ملی کاراته ایران برای حضور در رویداد مهم بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ پرداخت و گفت:کاراته ایران در طی این سال‌ها تاریخ ساز و سربلند بوده و تلاش می‌کنیم که باز هم موجبات عزت ورزش کشور را در المپیک رقم بزنیم.
در ادامه ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته زنان نیز با توضیح درباره شرایط دختران ایران گفت: انصافا فدراسیون تلاش کرد و بانوان در آسیایی خوش درخشیدند. مدال آوری برای زنان در المپیک شاید راحت تر از مردان باشد اما انشالله اول کسب سهمیه بعد مدال.

 

 

سپس وزیر ورزش و‌جوانان و رییس کمیته ملی المپیک وهیات همراه، با حضور در تمرینات احسان حدادی سهمیه دار ایران در پرتاب دیسک المپیک توکیو۲۰۲۰، شرایط این قهرمان را از نزدیک پیگیری کردند و توضیحات حدادی از روند تمرینات و  میزان  آمادگی‌اش در مسیر المپیک را شنیدند.
در انتها وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک و همراهان ضمن حضور در اردوی تیم ملی تکواندو از آخرین شرایط تمرینی و نحوه کسب سهمیه المپیک توسط سید محمد پولادگر رییس فدراسیون مطلع شده و وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد سهمیه های تکواندو در المپیک منجر به کسب سکو و مدال شود.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.