ایران قهرمان اسکواش غرب آسیا شد

ایران قهرمان اسکواش غرب آسیا شد

تیم ملی اسکواش بزرگسالان ایران جام قهرمانی سومین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش مردان غرب آسیا در گرگان را بالای سر برد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در چهارمین روز این مسابقات، ایران و قطر در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تیم ایران به پایان رسید تا میزبان با چهار برد جام قهرمانی را از آن خود کند.
در این مسابقه علیرضا شاملی ۳ بر یک ازلان امجد را برد، سجاد زارعیان ۳ بر صفر مغلوب عمار التمیمی شد و سمیع الله قاصدآبادی ۲ بر یک حمدالامیری را شکست داد.
 قطر با سه برد به کسب عنوان دومی اکتفا کرد و تیم های کویت، عراق و تیم ملی جوانان ایران در مکان‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.
هادی حق شناس استاندار، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش، مدال قهرمانی تیم های برتر را توزیع کردند.
 سومین دوره مسابقات اسکواش مردان غرب آسیا در دو بخش انفرادی و تیمی با حضور تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان ایران و تیم‌های ملی کویت، قطر و عراق از دهم مرداد ماه  به مدت چهار روز در خانه اسکواش گرگان برگزار شد.
در رقابت های انفرادی این مسابقات عبدالله التمیمی از قطر عنوان قهرمانی را کسب کرد و سجاد زارعیان از ایران نائب قهرمان شد و نخستین مدال تاریخ اسکواش بزرگسالان ایران در مسابقات آسیایی را کسب کرد.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.