جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان؛اردونشینان تیم ملی کبدی جوانان تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان؛اردونشینان تیم ملی کبدی جوانان تست دادند

ورزشکاران دعوت شده به نهمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 18 ورزشکار دعوت شده به نهمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان که تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در نخستین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان در ایران را از سال گذشته آغاز کرده اند، صبح امروز تست آمادگی جسمانی دادند.
با توجه به میزبانی ایران در نخستین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان و اهمیت این موضوع، کادرفنی تیم ملی کبدی جوانان در تاریخ دوم دیماه 1397 با دعوت از 50 کبدی باز اردوهای آماده سازی این تیم را آغاز کرد.
در ادامه و پس از پشت سر گذاشتن هشت مرحله اردو، حضور در تورنمنت های داخلی و برگزاری چند مرحله مسابقات انتخابی و درون اردویی، نهمین دور از اردوهای آماده سازی این تیم از روز یکشنبه آغاز خواهد شد.
سرعین اردبیل میزبان این اردو، محل برپایی اردوی مشترک جوانان کبدی کار با تیم ملی بزرگسالان این رشته ورزشی خواهد بود، اردویی که به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
هدایت  تیم ملی کبدی جوانان در این اردوها بر عهده جواد موسوی به عنوان سرمربی، رضا کمالی مقدم مربی و سعید کمالی به عنوان مربی بدنساز می باشد.
اسامی دعوت شدگان به نهمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی در ردده سنی جوانان به شرح زیر است:
آرش اکبری، رضا میرباقری، میلاد جباری، محمدرضا کبودرآهنگی، احمد عسگری، امید خجسته، وحید رضایی مهر، محمدرضا شادلو، سعید اکرمیه، میلاد احمدی، امیر حسین بسطامی، ابوالفضل مقصودلو دوبینی، حیدر علی اکرامی، امین قربانی، امیر حسین داوری، علی اصغر وفایی، مسلم کیانی و محمد سجاد کیهانی نژاد.
نخستین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان آبان ماه سال جاری و به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. شهر میزبان این مسابقات به زودی از طریق فدراسیون کبدی و از بین شهرهای کیش و خوزستان انتخاب خواهد شد.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.