پیشنهاد اسم و شعار کاروان ایران در المپیک توکیو در ستاد عالی

پیشنهاد اسم و شعار کاروان ایران در المپیک توکیو در ستاد عالی

اسم و شعار کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو امروز در ستاد عالی بازی‌ها پیشنهاد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی سخنگوی ستاد عالی پس از پایان نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، گفت: کمیته ملی پارالمپیک گزارش مشروحی از سهمیه هایی که تا کنون کسب شده و سطح آمادگی تیم های خود، ارائه دادند و خوشبختانه می شود گفت تیم های جانبازان و معلولین ما در رشته های مختلفی که قرار است در مسابقات توکیو 2020 شرکت کنند وضعیت مطلوبی دارند.
سرپرست کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک 2020 ادامه داد: دستور بعدی جلسه در خصوص فعالیت های فرهنگی بود که قرار است پیش از آغاز مسابقات در شهرهای مختلف ایران و در زمان برگزاری رقابت ها در توکیو برگزار شود. بنا شد از نیمه دوم سال جاری و به طور ویژه از اوایل سال آینده هم در سطح جامعه و هم در اردوهای تیم های ملی این برنامه های خاص با همکاری سایر نهادها فرهنگی اجرا شود. کلیات این برنامه های فرهنگی و برنامه هایی که قرار است در زمان برگزاری رقابت ها با همکاری سفارت ایران در توکیو برگزار شود امروز تصویب شد و در مورد جزئیات طی جلسات آتی تصمیم گیری خواهد شد.
وی افزود: در خصوص کاروان اعزامی ایران به بازی های ساحلی جهانی 2019 قطرهم بحث هایی مطرح شد و تعداد سهمیه های ایران در این بازی ها مورد بررسی قرار گرفت. در فوتبال ساحلی، کاراته و صخره نوردی کسب سهمیه شده و در والیبال ساحلی و کشتی هم شانس بالایی برای اعزام خواهیم داشت. در بازی های ساحلی تعداد تیم های شرکت کننده، کشورها و زمان بازی ها کمتر است و شرایط خاصی دارد.
سجادی در پایان گفت: در مورد لباس کاروان ایران در المپیک 2020 با کمیته طراحی مد و لباس هماهنگ هستیم و طبق آخرین گزارش آنها هم با چهل نفر از طراحان برتر کشور مشغول بررسی و طراحی هستند. امیدواریم حداکثر تا اواسط شهریور ماه سال جاری تصمیم گیری نهایی در این زمینه انجام شود. در خصوص شعار و اسم کاروان همچنین رنگ پیشنهادی گزارش اولیه توسط مسئول فرهنگی ارائه شد که پس از بررسی تصمیم گیری های نهایی در جلسات بعدی صورت می پذیرد.

۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.