توسط آکادمی ملی پارالمپیک و با همکاری فدراسیون ورزش دانش آموزی برگزار شد:کارگاه آموزشی تربیت مربی "من می توانم"

توسط آکادمی ملی پارالمپیک و با همکاری فدراسیون ورزش دانش آموزی برگزار شد:کارگاه آموزشی تربیت مربی "من می توانم"

صبح امروز و با حضور معلمین داوطلب و منتخبی از سراسر کشور، کارگاه آموزشی تربیت مربی "من می توانم" در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، من میتوانم یک برنامه آموزشی جهانی با رویکرد توسعه فرهنگی و تغییر نگرش جامعه نسبت به توانایی های افراد دارای معلولیت و آشنایی آنها با ورزش های پارالمپیکی، جنبش پارالمپیک، ارزشهای پارالمپیک و شناخت نسبت به ورزشکاران پارالمپیکی می باشد.
این دوره یک روزه، ویژه معلمان تربیت بدنی منتخب کشور و با همکاری قابل تقدیر فدراسیون ورزش دانش آموزشی در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.
در این دوره، روش آموزش مفاهیم اصلی برنامه "من می توانم"  که شامل تاریخچه بازیهای پارالمپیک، جنبش و ارزشهای پارالمپیک و آشنایی با رشته های پارالمپیکی بود، به معلمین تربیت بدنی آموزش داده شد.
در همین راستا کمیته ملی پارالمپیک در نظر دارد تا با همکاری معلمان تربیت بدنی حاضر در کارگاه و همزمان با مسابقات ورزش دانش آموزی درشهرهای رامسر، شهرکرد و اصفهان، این برنامه آموزشی را اجرا نماید.
گفتنی است محمدرضا محمودخانی مسئول آکادمی ملی پارالمپیک، احمد عبدالمالکی کارشناس بخش بین الملل کمیته ملی پارالمپیک، علی افروزه کارشناس آکادمی ملی پارالمپیک و محمد رحیم اساتید این کارگاه آموزشی را تشکیل دادند.
شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این کارگاه با حضور حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی، نرگس تقی زاده مقدم نایب رئیس بانوان این فدراسیون و محمدرضا محمودخانی مسئول آکادمی ملی پارالمپیک برگزار شد.

۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.