علیرضا سلیمانی:تا آخر سال قرار داد دارم

من تا آخر سال با فدراسیون کاراته بعنوان سرمربی تیم ملی قرار داد دارم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛علیرضا سلیمانی، سرمربی تیم ملی کاراته ضمن بیان این مطلب در خصوص اینکه آیا هنوز با توجه به تغییرات به وجود آمده در راس فدراسون این سمت را در اختیار دارد یا نه  می گوید:من قرارا دادم تا آخر سال است و باید از این ماه تمرینات تیم ملی کاراته را برای حضور در بازیهای گوانگژو و صربستان شروع می کردیم که این اتفاق نیفتاد چون در این مدت هنوز از فدراسیون کسی با من تماس نگرفت که چکار باید بکنیم.
سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سئوال که چرا نامش در میان اسامی شورای سیاست گذاری نیست می گوید:نمی دانم خبری هم از این اتفاقاتی که در فدراسیون می افتد ندارم در هر حال سلیقه است و به سلیقه آنها احترام می گذارم و برایم فرقی نمی کند چه کسی سرمربی باشد ولی باید هر چه زودتر تمرینات تیم ملی شروع شده تا زمان را از دست ندهیم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا در مجمع نماینده مربیان بوده است یا نه می گوید:نه، من اصلا در مجمع فدراسون کاراته حضور نداشتم ولی به این نکته اذعان دارم که در مدت فعالیت خود با آقای آهی مشکلی نداشته و توجه ویژه ای روی اخلاقیات داشتم.
سلیمانی در پایان تصریح کرد:اگر در خدمت تیم ملی بودم که هیچ وگرنه  می روم در لیگ مربیگری می کنم در غیر اینصورت شاید به درخواست کشورهای شرقی برای مربیگری در تیم ملی شان جواب مثبت بدهم ولی هیچ چیز مشخص نیست.
۱۵ بهمن ۱۳۸۸ ۱۵:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.