کومیته تیمی مردان با غلبه بر ژاپن فینالیست شد

کومیته تیمی مردان با غلبه بر ژاپن فینالیست شد

کومیته تیمی مردان ایران با غلیه بر تیم قدرتمند ژاپن فینالیست شد و تا ساعاتی دیگر مقابل تیم عربستان قرار خواهد گرفت تا فینال 2018 یک بار دیگر تکرار شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، کومیته تیمی مردان کشورمان در حالی راهی دیدار فینال شد که باید در مقابل تیم عربستان برای کسب مدال طلا صف آرایی کند و در واقع فینال دوره گذشته این رقابتها این بار در ازبکستان تکرار می شود.
تیم مردان با کسب 4 پیروزی در مقابل تیم های ترکمنستان، قزاقستان، هند و ژاپن راهی دیدار پایانی شد.
تیم ایران در اولین دیدار مقابل تیم ترکمنستان قرار گرفت و 3 بر صفر این حریف را شکست داد.
برای تیم ایران در این مسابقه باربد صداقت، مهدی قراری زاده و علی اصغر آسیابری به میدان رفتند و با نتایج 9 بر 2، 11 بر و 11 بر 3 به پیروزی رسیدند.
در مبارزه دوم تیم ایران به مصاف قزاقستان رفت و 3 بر یک به برتری رسید.
در این دیدار مهدی خدابخشی یک بر صفر حریف قزاق را شکست داد، صالح اباذری 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد، سجاد گنج زاده به پیروزی 7 بر یک رسید و علی اصغر آسیابری 2 بر یک حریفش را برد.
سومین رویارویی ایران با تیم هند بود که در این مسابقه موفق شد به برتری 3 بر صفر دست یابد.
در این دیدار ذبیح اله پورشیب، باربد صداقت و مهدی قراری زاده به ترتیب با نتایج 3 بریک، 4 بر یک و 8 بر یک به برتری رسیدند.
ایران در نیمه نهایی به مصاف تیم ژاپن حریف دیرینه اش رفت و توانست این حریف قدرتمند را پس از تساوی 2 بر 2 در امتیاز شماری با نتیجه 24 بر 14 شکست دهد.
در این مبارزه ابتدا سصجاد گنج زاده 6 بر 5 نتیجه را واگذار کرد. در ادامه مهدی قراری زاده به تساوی 2 بر 2 رسید. مهدی خدابخشی سومین نماینده ایران بود که 4 بر2 شکست خورد. صالح اباذری 9 بر یک حریف ژاپنی را برد و در مبارزه آخر هم ذبیح اله پورشیب کاراته کا ژاپنی را 6 بر یک مغلوب کرد تا تیم کشورمان فینالیست شود.

۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.