به منظور حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو:تمرینات آماده سازی تیم ملی هندبال در آکادمی ملی المپیک

به منظور حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو:تمرینات آماده سازی تیم ملی هندبال در آکادمی ملی المپیک

اردونشینان تیم ملی هندبال آقایان با حضور در آکادمی ملی المپیک تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی هندبال بزرگسالان که از 28 اردیبهشت ماه تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در تهران آغاز کرده اند، صبح امروز و با حضور علیرضا حبیبی سرمربی این تیم در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
نخستین مرحله از اردوهای این تیم، بدون حضور لژیونرها و با حضور 29 بازیکن برتر مسابقات لیگ که از هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بودند در محل فدراسیون هندبال آغاز شد.
در ادامه و از اواسط خردادماه، مرحله دوم اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال با حضور تمامی مدعیان و همچنین اضافه شدن هندبالیست های شاغل در تیم های مطرح اروپایی برگزار شد.
اردونشینان تیم ملی هندبال آقایان که در مرحله مقدماتی رقابتهای انتخابی المپیک در گروه بسیار سختی قرار گرفته اند هم اکنون سومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را با حضور 30 ورزشکار در تالار هندبال فدراسیون پیگیری می کنند. این مرحله از اردوها تا 28 تیر ادامه خواهد داشت.
تیم ملی هندبال ایران در مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک که مهرماه سال جاری و به میزبانی قطر برگزار خواهد شد، با کشور های بحرین، کره جنوبی و کویت هم گروه است.
اسامی اردونشینان تیم ملی هندبال به شرح زیر است:
میلاد قلندری، محمد علی قاسمی، فرزاد رستمی، یونس آثاری، جلال کیانی، وحید مسعودی، محمدرضا اورعی، علی مهدی زاده، ایمان یحیائی، شاهو نصرتی، الله کرم استکی، پویا نوروزی نژاد، مهرداد صمصامی، مسلم کاظمی، سجاد استکی، افشین صادقی، شهاب صادق زاده، مهران حسینی، امین یوسفی نژاد، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، محمد امین فرهادی، سیدعلیرضا موسوی، سلامان بربط، مجتبی کرمیان، محسن باباصفری، سعید حیدری راد، علی رحیمی، محمد سیاوشی و امید سرپوشی.
همچنین علیرضا حبیبی به عنوان سرمربی، رسول دهقانی مربی، مهدی اخوان مدیر فنی و مرتضی ازقندی به عنوان پزشکیار اعضای کادرفنی و پزشکی این تیم را تشکیل می دهند.

۲۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.