دعوت شدگان به تیم ملی اسکی آلپاین جوانان تست دادند

دعوت شدگان به تیم ملی اسکی آلپاین جوانان تست دادند

اسکی بازان دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکی آلپاین جوانان در بخش آقایان، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکی آلپاین جوانان پسر که از صبح امروز اردوی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند، در آزمون های آمادگی جسمانی این مجموعه حضور پیدا کردند.
این مرحله از اردوهای اسکی بازان که اختصاص به تمرینات بدنسازی دارد، به مدت سه هفته و زیر نظر باقر کلهر به عنوان سرمربی و دکتر حمید آقا علی نژاد و آرش لاچینی به عنوان بدنساز این تیم در آکادمی پیگیری می شود.
گفتنی است اردونشینان تیم ملی اسکی آلپاین جوانان توسط کادرفنی این تیم به دو گروه الف و ب تقسیم شده‌اند که اواخر امسال گروه الف به مسابقات المپیک زمستانی جوانان در سوئیس اعزام خواهند شد. همچنین گروه ب در مسابقات اسکی قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر است تمرینات فنی و تخصصی این تیم طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته و به تشخیص کادرفنی مقرر است از مهرماه سال جاری در کشور اتریش پیگیری خواهد شد. 
اسامی اردونشینان تیم ملی اسکی آلپاین جوانان پسر به شرح زیر است:
علی کلهر، سید رضا صید، حسام کلهر، اسماعیل ساوه شمشکی، روهام صبا، علی علیزاده، حامد عطایی و محمد ساوه شمشکی.

۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.