سرمربی تیم ملی شنا:دست یابی به رکوردهای مورد نظر برای اعزام به گوانگژو سخت است

سرمربی تیم ملی شنا:دست یابی به رکوردهای مورد نظر برای اعزام به گوانگژو سخت است
کمیته ملی المپیک بر خلاف دوره های گذشته دست به ابتکار منطقی وجالبی زد و آنهم ارائه رکوردهای مورد نظر برای اعزام شناگران به بازیهای آسیایی گوانگژو است ولی من فکر می کنم دست یابی به این رکوردها کمی سخت باشد.
بهزاد مهدی خبازیان؛ سرمربی تیم ملی شنا کشورمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:این بار بر خلاف گذشته که هدفمان فقط حضور در بازیها فینال بود کمیته ملی برای ما رکورد در نظر گرفته است که خیلی منطقی است و در واقع وضعیت ملی پوشان و شنا گران را برای اعزام به بازیهای گوانگژو مشخص می کند ولی معتقدم دستیابی به این رکوردها سخت است و باید طی جلسه ای با حضور مسئولان شنا و کمیته علمی کمیته ملی المپیک در این باره صحبتهایی داشته باشیم.
وی ادامه داد:به هر حال انتخاب رکورد از سوی کمیته برای اعزام به این بازیها خوب است و می شود گفت حداقل نسبت به دوره های قبل می دانیم چکار باید بکنیم وانتظار مسئولان چیست و به چه رکوردهایی باید دست پیدا کنیم ولی فکر می کنم اگر این رکوردها کمی متعادل تر شود بهتر است.
خبازیان در پایان تصریح کرد:بر خلاف دوره های گذشته ما اینبار تکلیفمان را برای حضور در بازیهای آسیایی می دانیم و در حال حاضرهم تمرینات شناگران ادامه دارد تا ببینم به امید خدا چند شناگر می توانیم راهی گوانگژو کنیم.
۱۴ بهمن ۱۳۸۸ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.