برگزاری نششست کمیسیون توریسم ورزشی با حضور طاهره طاهریان

برگزاری نششست کمیسیون توریسم ورزشی با حضور طاهره طاهریان

نشست کمیسیون توریسم ورزشی با حضور نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست کمیسیون توریسم ورزشی با حضور کلیه اعضاء برگزار و مقرر شد تا اهداف اصلی توریسم ورزشی مشخص و براساس آن قدم های بعدی برداشته شود و در اولین گام دفتر کمیسیون به صورت ثابت تاسیس و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که بتوانیم به زودی در کمیسیون  گردشگری ورزشی آسیای مرکزی  کرسی داشته باشیم.
همچنین ضمن هماهنگی با فدراسیون هایی که به صورت مرتب مسابقات و تورنمنت بین المللی برگزار می کنند و با کمک فعالان گردشگری (آژانس های هواپیمایی)پکیجی برای تهیه بلیت،اعزام به ایران ، اسکان و سایر خدمات لازم تهیه کنیم و در اختیار ورزشکاران خارجی و همراهانشان قرار دهیم تا از بازار سیاه برای تهیه بلیت و غیره جلوگیری شود و ضمن حضور ورزشکاران خارجی در مسابقات از جاذبه های توریستی کشور نیز دیدن کنند.
در ادامه این نشست مقرر شد تا در اواخر شهریور ماه سال جاری نخستین همایش توریسم ورزشی را با حمایت کمیته ملی المپیک برگزار کنیم. همچنین کلیه مطالعاتی که  تاکنون راجع به توریسم ورزشی توسط تمامی ارگان ها از جمله سازمان میراث فرهنگی و سایر انجمن ها انجام شده است را یکجا تنظیم و ساماندهی و بصورت یک بانک اطلاعاتی تهیه شود.
نشریه توریسم ورزشی بصورت ماهانه چاپ و در اختیار کلیه فعالان عرصه گردشگری ورزشی اعم از فدراسیون های ورزشی، آژانس های هواپیمایی و سایر موسسات مرتبط قرار داده شود و تهیه کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام توریسم ورزشی برای ارتباط هرچه بیشتر با مخاطبان نیز از دیگر مباحث مطرح شده در نشست  بود.
همچنین نشست هم اندیشی با حضور محققان  صنعت توریسم ورزشی از جمله اساتید دانشگاهی، اعضای هیئت های علمی و مجریان فعال طرح های گردشگری به زودی برگزار  و در آخر مقرر شد تا حصول نتایج دو هفته یکبار جلسات کمیسیون توریسم ورزشی برگزار شود.

۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۰۷:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.