یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا|دیدار مسئولان کاروان ورزشی ایران با رئیس فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی

یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا|دیدار مسئولان کاروان ورزشی ایران با رئیس فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی
مسئولان کاروان ورزشی دانشجویان اعزامی به سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان در بازدید از دهکده این مسابقات با رئیس فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش دانشگاهی ، محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: همزمان با بازدید ما از  دهکده محل استقرار دانشجویان ورزشکار شرکت کننده در سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان با اولگ ماتیستین رئیس فدراسیون جهانی که وی نیز در حال دیدار و بررسی شرایط یکی از سه دهکده بازی ها بود به طور اتفاقی دیدار و گفت و گو کردیم.
 
وی ادامه داد: قرار شد پس از سفر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویی نشست مشترکی داشته باشیم و ما پیشنهادات خود را در خصوص مسائلی چون میزبانی ایران برای برخی رشته‌های ورزشی دانشجویان مطرح کنیم.
 
دهخدا گفت: ایران می‌تواند با شرایط خاص میزبان  برخی رشته‌های ورزشی باشد و همچنین مایلیم که نقش بیشتری در فدراسیوندجهانی داشته باشیم که این موضوع نیز در نشست مشترک با ماتیستین مطرح خواهیم کرد.
 
رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با بیان اینکه البته ایران درحال حاضر چند کرسی در بخش‌های مختلف فدراسیون جهانی دارد ، تاکید کرد: البته ما گزارشی نیز در خصوص حرکت رو به رشد ورزش دانشجویی و مشارکت بیشتر دختران دانشجو نسبت به گذشته در فعالیت‌های ورزشی  داخلی و خارجی ارائه خواهیم کرد.
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.