تیم کاراته کارگران ایران قهرمان بازیهای جهانی شد

تیم کاراته کارگران در نخستین حضور خود در بازی‌های جهانی کارگران موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی الممپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته  تیم کاراته کارگران با هدایت عبدالرضا صحرانورد با ۶ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز قهرمان ششمین دوره بازی‌های جهانی کارگران در اسپانیا شد.
یوسفی نخستین طلای کاراته را ضرب کرد
حسین یوسفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد در دور دوم ۹ بر هفت حریفی از ایتالیا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی درنیمه نهایی ۱۲-۵ نماینده هند را برد و راهی فینال شد و در فینال هم خوش درخشید و ۹-۳ بلژیک را شکست داد و نخستین مدال طلای تیم کومته را کسب کرد. یوسفی همچنین در وزن آزاد مدال نقره گرفت.
نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم هم طلایی شد
مجتبی کامیاب در مسابقات کاراته بازی‌های جهانی کارگران در دور نخست ۹ بر صفر نماینده کشور میزبان را شکست داد و در مرحله بعد ۴-۱ بلژیک را برد و راهی فینال شد.
کامیاب در فینال ۵ بر یک ایتالیا را برد و قهرمان شد. کامیاب در مسابقات آزاد هم برنز گرفت.
سومین مدال طلای کاراته باز هم برای ایران
علی رحیمی نماینده وزن ۶۷- ابتدا ۷-۳ هند را برد. در دور دوم در حالی که با نماینده کشور ایتالیا ۲-۲ مساوی بود با یک ضربه جودان گری در لحظات پایانی نتیجه را ۵-۲ کرد.
رحیمی در نیمه نهایی ۳ بر صفر بلژیک راشکست داد و راهی فینال شد و در فینال ۲-۰ نماینده کشور میزبان را شکست داد و قهرمان شد.
چهارمین طلا برای تیم کومیته کارگری ایران
بهنام محمدی در ششمین دوره بازی‌های جهانی در دور نخست حریف هندی خود را ۷-۰ شکت دادو در دور دوم ۵-۱ اسپانیای میزبان را بردو درنمیه نهایی هم ۴-۲ بلژیک را شکست داد و راهی فینال شد ودر فینال ۸-۲ ایتالیا را برد و چهارمین مدال را برای ایران کسب کرد.
پنجمین مدال طلا کاراته در اسپانیا
مجید اکبرزاده در دور نخست ۷بر یک هند را شکست داد و با انصراف رقیب بلژیکی خود راهی نیمه نهایی و در این مرحله موفق شد اسپانیا را ۲-۱ شکست دهد و راهی فینال شود.
اکبرزاده در فینال ۸-۳ ایتالیا را شکست داد و قهرمان شد وی همچنین در مسابقات آزاد هم با شکست همه رقبای خود قهرمان شد و در کاتا هم مدال برنز کسب کرد.

ششمین دوره بازی‌های کارگری در کشور اسپانیا درحال برگزاری است.

۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.