دور خیز استرالیا برای میزبانی بازیهای المپیک 2032

دور خیز استرالیا برای میزبانی بازیهای المپیک 2032

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا از پیشنهادی میزبانی بازی های المپیک 2032 در بخش جنوب شرقی کوئینزلند حمایت کرد و از دولت مرکزی خواست تلاش خود را در این زمینه دوچندان نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت اینساید دگیمز؛ نخست وزیر استرالیا حمایت از میزبانی بازی های المپیک 2032 را در حاشیه نشست سران کشورهای G20 و با حضور رئیس کمیته ملی المپیک استرالیا، توماس باخ، رئیس IOC و سایر مسئولین بلندپایه اعلام نمود.
موریسون در مصاحبه با رسانه استرالیایی عنوان نمود که در خصوص ایجاد تغییر در روند اخذ پیشنهاد میزبانی با رئیس IOC و رئیس کمیته ملی المپیک کشورش، جان کوتس نشست مشترک برگزار نموده است. وی موافقت خود را مبنی بر تشکیل بالقوه کمیسیون میزبانان آینده نیز اعلام نمود و بر آمادگی بریزبِین، در حوزه جنوب شرقی کوئینزلند برای میزبانی بازی های المپیک 2032 تاکید کرد.
توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز با اشاره بر توانمندی استرالیا در میزبانی این رویداد و نیز عنوان نمودن المپیک 2000 سیدنی بعنوان خاطره ای خوب و موفقیت آمیز، آنرا "بانی موفقیت آمیز" برای برگزاری بازی های آتی المپیک در بریزبین کوئینزلند، قلمداد نمود.
نخست وزیر استرالیا نیز در این خصوص اظهارداشت:" این رویداد بزرگ در برنامه زیرساختی 10 ساله کشور و دولت ما قرارخواهد گرفت".

۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.