در سخنرانی سران کشورهای جی 20؛توماس باخ خواستار همبستگی بیشتر در دنیای شکننده امروزی شد

در سخنرانی سران کشورهای جی 20؛توماس باخ خواستار همبستگی بیشتر در دنیای شکننده امروزی شد

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک ضمن شرکت در اجلاس سران کشورهای G20 و با اشاره به برگزاری رویداد المپیک 2020 در توکیو، عنوان کرد که المپیک قدرتی بی همتا در انسجام بخشی به دنیای شکننده امروزی دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛توماس باخ که برای حضور در این نشست به اوزاکا سفر نموده بود خاطرنشان ساخت:"206 کشور در بازی های المپیک شرکت می نمایند، تیم پناهجویان المپیک در کنار یکدیگر نیز حضور دارد، هیچگونه تبعیضی درکار نیست چون همگی به یک قانون احترام می گذاریم واز آن تبعیت خواهیم داشت. می شود رقابت کرد، حتی برای بالاترین جوائز و در عین حال با صلح و آرامش در کنار یکدیگر بود".
وی ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای کادر توکیو2020 توضیح داد:" توکیور 2020 تنها بزگرترین رویداد در حوزه ورزش نیست بلکه حرکتی است برای توسعه پایدار و این رویکرد انعکاسی عالی از اصلاحات IOC برای دستیابی به توسعه پایدار است".
توماس باخ با اشاره به دستاورد المپیکی در بازیهای مونترال 1976 گفت:"بازی های المپیک اوج فعالیتهای یک ورزشکار است، اما حضور در این رویداد تمرین فروتنی است چون با تمام بزرگی، بخشی از یک مجموعه بزرگتر هستیم".
توماس باخ در خاتمه سخنرانی خود در این اجلاس، خنثی بودن جنبش المپیک در سیاست را برجسته و پر اهمیت قلمداد کرد.

۱۰ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.