«لیم چیو چوان» استاد بین المللی مالزیایی و مدرس جهانی هاکی وارد تهران شد

«لیم چیو چوان» استاد بین المللی مالزیایی و مدرس جهانی هاکی وارد تهران شد

«لیم چیو چوان» استاد بین المللی کشور مالزی و مدرس جهانی هاکی وارد تهران شد.
«لیم چیو چوان» مالزیایی و مدرس جهانی هاکی بمنظور برگزاری دوره های آموزشی هاکی آقایان و بانوان در تبریز صبح روز یکشنبه 9 تیرماه وارد تهران شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، این مربی مجرب مالزیایی پس از ورود به کشورمان باحضور در محل فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی انقلاب، با دکتر بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی و دیگر مسئولین حاضر در فدراسیون طی دیداری صمیمانه درخصوص هاکی کشورمان وبرنامه های آتی فدراسیون بحث وگفتگو کرد. وی از 2010 بعنوان مدرس برتر فدراسیون جهانی هاکی FIH و کنفدراسیون هاکی آسیا AHF چندین دوره بین المللی آموزشی و مربیگری را بعهده داشته و مدیریت توسعه هاکی فدارسیون کشور مالزی و مدیر فنی فدارسیون هاکی اندونزی را عهده دار است ضمن اینکه از سال 2006 تاکنون بعنوان سرمربی تیم ملی سنگاپور، اندونزی و مالزی در رویدادهای مختلف بین المللی و جهانی ورزش هاکی انجام وظیفه کرده است.
شایان ذکر است یک دوره کامل کارگاه آموزش هاکی چمن از صبح امروز دوشنبه 10 تیرماه زیر نظر فدراسیون و به میزبانی هیات هاکی آذربایجان شرقی در تبریز ویژه مربیان آقایان و بانوان علاقمند و شرکت کننده در مسابقات المپیاد ورزشی استعدادهای برتر سراسر کشور آغاز و به مدت 6 روز برگزار خواهد شد.


۱۰ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.