انعقاد قرارداد شهر میزبان برای بازی های جهانی ساحلی انوک 2019

انعقاد قرارداد شهر میزبان برای بازی های جهانی ساحلی انوک 2019

انجمن کمیته های بین المللی المپیک (انوک) قرارداد شهر میزبان بمنظور برگزاری بازی های جهانی ساحلی 2019 و همچنین برگزاری مراسم افتتاحیه در کلاس جهانی را منعقد نمودند.
به گزارش اینساید دگیمز و آنوک، با حضور گانیلا لیندبرگ، دبیرکل آنوک، شیخ جوعان بن حمد، آل ثانی، رئیس و جاسم رشید البوعنین، دبیرکل کمیته ملی المپیک قطر، قرارداد فی مابین در محل دفتر مرکزی آنوک در لوزان سوئیس منقعد گردید.
بر این اساس، مسابقات جهانی ساحلی آنوک که مقرر به برگزاری در سن دیه گو بود و پس از عقب نشینی میزبان آمریکایی به حوزه آسیا و کشور قطر واگذار گردید، از 12 لغایت 16 اکتبر سالجاری میلادی در دوحه برگزار می گردد.
گانیلا لیندبرگ، دبیرکل آنوک نیز در این خصوص اظهارداشت:"عقد قرارداد فی مابین آغاز رسمیت همکاری دو طرف می باشد. کسب آمادگی های لازم در دست اقدام است و ما منتظر حضور 70 کمیته ملی المپیک در این رویداد هستیم. کشور قطر از زیرساخت مناسبی برای برگزاری رویدادهای اینچنین برخوردار است و بازسازی و افزودن مکانهای مسابقاتی جدید برای انجام بازی های ساحلی امسال می بایست صورت پذیرد".
گفتنی است، آنوک و قطر میزبان نشست فدراسیونهای بین المللی همزمان با اجلاس سرپرستان کاروانها از 8 لغایت 11 جولای خواهند بود.

۹ تیر ۱۳۹۸ ۰۷:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.