به منظور حضور در المپیک ورزشی نظامیان جهان (سیزم):اعضای تیم ملی جودو نیروهای مسلح تست دادند

به منظور حضور در المپیک ورزشی نظامیان جهان (سیزم):اعضای تیم ملی جودو نیروهای مسلح تست دادند

اردونشینان تیم ملی جودو نیروهای مسلح با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، جودوکاران حاضر در اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح که دومین مرحله از اردوهای خود را برای حضوری قدرتمند در بزرگترین رویداد ورزشی نظامیان جهان پیگیری می کنند، صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
عزت الله صدیقی مربی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در خصوص اردوهای این تیم گفت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی و ورود به اردوی تیم ملی جودو نیروهای مسلح که اواخر سال گذشته و با حضور 52 جودوکار برگزار شد، کادرفنی اقدام به دعوت از 28 ورزشکار برتر مسابقات انتخابی به اردوهای آماده سازی کرد.
صدیقی افزود: نخستین مرحله از این اردوها طی روزهای 22 لغایت 25 خردادماه در مجموعه ورزشی غدیر تهران پیگیری شد و ملی پوشان این تیم هم اکنون دومین مرحله از اردوهای خود را در تهران و با حضور 20 جودوکار پیگیری می کنند.
صدیقی گفت: چهارشنبه پنجم تیرماه روز پایانی مرحله دوم اردوها، مسابقه انتخابی و درون اردویی برگزار خواهیم کرد. در نهایت از هر وزن دو ورزشکار برای حضور در اردوی بعدی دعوت خواهند شد.
وی در پایان ضمن اشاره به یک نقره و یک برنزی که تیم جودو ایران در دور گذشته این رقابتها کسب کرده است گفت: با حمایت، برنامه ریزی و پشتیبانی هایی که رئیس هیأت جودو نیروهای مسلح از تیم داشته اند، تیم با استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای درخشش و عنوانی در خور نام ایران به کشور چین محل برگزاری المپیک ورزشی نظامیان جهان (سیزم) اعزام خواهد شد.
اسامی ارونشینان تیم ملی جودو نیروهای مسلح که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند به شرح زیر است:
امیر جلالی پور، مجید حسنی، امین داوودی خواه، محمد کوهستانی، عمران قراگوزلو، حسین سلیم پور، تورج چناری، یزدان نامجو، سهیل جمال آبادی، محمدرضا صدیقی، کاویان بیرانوند، علی جواد اصفهانی، نیما یافتیان، مهدی برغمدی، رضا رشیدی کیان، امیر رضا محمدی، رضا رضایی و علی زروندی.
همچنین اعضای کادرفنی تیم جودو نیروهای مسلح را نیز این نفرات تشکیل می دهند:
سرهنگ محمدحسن مجلسی سرمربی و مدیرفنی تیم، حسین برغمدی، عزت الله صدیقی، رضا باقری و محمد خواجه بافتی مربیان و حیدر محمدی با کمک داوود فیضی، کار بدنسازی این تیم را بر عهده دارند.
هفتمین دوره المپیک ورزشی نظامیان جهان (سیزم) اواخر مهر‌ماه سال جاری و به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.

۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.