دومین روز از هفته المپیک و برگزاری مراسم "قهرمان محیط زیست باشید" در پارک پردیسان

دومین روز از هفته المپیک و برگزاری مراسم "قهرمان محیط زیست باشید" در پارک پردیسان

در دومین روز از هفته المپیک با محوریت المپیک و محیط زیست و با همکاری سازمان محیط زیست،شهرداری منطقه 2 تهران،فدراسیون دوچرخه سواری،کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته، واحد المپیک سولیداریتی و شرکت بیدود در پارک پردیسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم با حضور باقر زاده نایب رییس کمیته ملی المپیک،مسئولان سازمان محیط زیست و شهرداری منطقه 2 تهران و خانم منوچهری رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست در پارک پردیسان برگزارشد.

 ابتدا نماینده واحد سولیداریتی کمیته ملی المپیک طی گزارشی کوتاه به آموزش المپیک و فلسلفه المپیک و ارزشهای آن و اهمیت توجه به محیط زیست پرداخت که با استقبال دانش آموزان پسر این دوره آموزشی قرار گرفت.
در ادامه دانش آموزان پسر در راستای توجه هر چه بیشتر به اهمیت مبارزه با آلودگی هوا  به دوچرخه سواری پرداخته و سپس از موزه تنوع زیست محیطی پارک پردیسان دیدن کردند.
نکته قابل توجه آنکه زنگ آموزش سازمان محیط زیست در این هفته اختصاص پیدا کرد به برنامه ورزش،المپیک و محیط زیست که آقای بهمن پور از اعضای کمیسیون محیط زیست و ورزش به ایراد سخنرانی در این باره پرداختند.

همچنین باقرزاده نایب رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم به ایراد سخنانی در خصوص اهمیت محیط زیست در ورزش و بازیهای المپیک پرداخت.
علی پاک دامن و جمعی از ملی پوشان تنیس و شمشیر بازی در این مراسم حضور داشتند.

۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.