دکتر سعیدلو:در ایام دهه فجر بیش از 300پروژه ورزشی افتتاح خواهد شد

معاون رییس جمهور ورییس سازمان تربیت بدنی در آغاز دهه مبارک فجر اعلام کرد:با توجه به عظمت و شکوه انقلاب اسلامی ،مردم ایران،تلاش ها و فعالیت های توسعه بخش خودرا رونق داده اند،خانواده ورزش ایران نیز مفتخر است که سهم موثری در این گام های امیدبخش در جهت توسعه ایران اسلامی دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیکر دکتر علی سعیدلودرادامه اظهار داشت:در این ایام بیش از ۳۰۰ پروژه فضای ورزشی سرپوشیده و روباز بامساحت نزدیک به یک میلیون متر مربع با حدود یکصدمیلیاردتومان هزینه در ۳۰استان کشور و در محدودهای روستایی و شهری افتتاح می شود.
معاون رییس جمهور افزود:یکصدوبیست ونه پروژه روستایی به همراه یکصدوهفتادو چهار پروژه شهری ودر مجموع یکصدوسه پروژه ورزشی،همزمان با ایام دهه مبارک فجر به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
دکتر سعیدلو در ادامه اظهار داشت:تعداد۱۲۹پروژه روستایی بامساحت هفتصد هزار متر مربع وتعداد۱۷۴ژپروژه شهری در مساحت سیصد هزار متر مربع به بهره برداری خواهد رسید و این به آن معناست که در ایام فرخنده۳۱ سالگرد انقلاب بزرگ اسلامی به میزان یک میلیون متر مربع به مساحت فضایی ورزش کشور افزوده خواهد شد.
رییس سازمان تربیت بدنی در پاسخ به این سئوال که آیا عملکرد سازمان تربیت بدنی در این ایام فرخنده فقط به افتتاح پروژه های ورزشی محدود می شود،گفت:رویدادهای فرهنگی وورزشی متعددی توسط فدراسیون ها و ادارات کل تربیت بدنی برگزار خواهد شد،در این ایام هموطنان عزیز ما شاهد بیش از یکصدوبیست و پنج رویدادورزشی در سطوح بین المللی تا ملی و استانی در کشور خواهند بود.
سکاندار ورزش کشور در پایان با تبریک مجدد فرخنده سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به تمامی ایرانیان عزیز اظهار داشت:به برکت وجود انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر آن و با بیعتی مجدد با مقام عظمای ولایت،سازمان تربیت بدنی مفتخر است که در دولت مردمی دهم ،گامی موثر در جهت توسعه ورزش کشور و شادی مردم بزرگ ایران برداشته است.
۱۳ بهمن ۱۳۸۸ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.