جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی؛هوگوپوشان نونهال تست دادند

جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی؛هوگوپوشان نونهال تست دادند

   اردونشینان تیم ملی تکواندو نونهالان پسر اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 20 هوگوپوش اردونشین تیم ملی تکواندو نونهالان پسر که چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند، صبح امروز و در حضور سرمربی خود مرتضی کریمی تست آمادگی جسمانی دادند.
کریمی در رابطه با این آزمون و اردوهای آماده سازی تیم گفت: پس از برگزاری مسابقات انتخابی و آزاد کشوری که فروردین ماه امسال و با حضور 1000 تکواندوکار مدعی حضور در تیم ملی تکواندو نونهالان برگزار شد، 80 هوگوپوش جواز حضور در این تیم را کسب کردند.
کریمی افزود: در ادامه و پس از برگزاری سه مرحله اردو که هر مرحله با مسابقات انتخابی درون اردویی همراه بود، هم اکنون 20  تکواندوکار برتر در اردوهای آماده سازی تیم به سر می برند که این نفرات صبح امروز و در قالب دو تیم اعزامی به مسابقات جهانی و آسیایی در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
کریمی در پایان ضمن اشاره به عنوان نخست ایران در دور گذشته مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا (ویتنام) و عنوان نایب قهرمانی این تیم در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان (مصر) گفت: هر دو تیم از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و با انگیزه بسیار بالایی که نزد اردونشینان وجود دارد، انشاالله در هر دو رویداد، بهترین مقام را کسب خواهیم کرد.
اسامی ورزشکاران اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا و جهان به شرح زیر است:
قهرمانی آسیا: ماهان باقری، ابوالفضل زندی، احمدرضا کاکاوند، حمیدرضا جعفری، متین رضایی، امیدرضا رحیمی، کمیل غدیری، نیما محمد یاری، محمدامین کارساز و حسین فتحی.
قهرمانی جهان: امیرعباس رهنما، پویان جعفرصالحی، امیرحسین نوروزی، امیررضا قربانی، امیرحسین ملکی، امیرحسین متاجی، مهدی اروجی، ابوالفضل عباسی، مهدی شاه نظری و محمدمهدی طاهرخانی.
شایان ذکر است علاوه بر مرتضی کریمی که سرمربیگری هر دو تیم را بر عهده دارد، یوسف جنگجو و جواد خاوری مربیان تیم اعزامی به قهرمانی آسیا و رضا یاری و محمد علوی نیز مربیان تیم اعزامی به قهرمانی جهان را تشکیل می دهند.
سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا یکم و دوم مردادماه در "امان" اردن و  چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان نیز 16 لغایت 19 مردادماه سال جاری به میزبانی "تاشکند" ازبکستان برگزار خواهد شد.

۲ تیر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.