در ادامه برنامه های ویژه "روز المپیک"؛حضور دانش آموزان پسر در کمیته ملی المپیک

در ادامه برنامه های ویژه  "روز المپیک"؛حضور دانش آموزان پسر در کمیته ملی المپیک

دانش آموزان پسر با حضور در کمیته ملی المپیک در برنامه ویژه "روز المپیک" شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ به مناسبت فرا رسیدن "روز المپیک"واحد همبستگی کمیته ملی المپیک با همکاری آموزش و پرورش برنامه ویژه ای برای دانش آموزان پسر تدارک دیده است، در ابتدا طی جلسه ای با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به المپیک 2020  و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی دانش آموزان با تاریخچه المپیک و ارزش های آن آشنا شدند.
همچنین از آنجاییکه یکی از اهداف این برنامه  آشنایی دانش آموزان با قهرمانان ورزشی و المپین های کشورمان است، احسان روزبهانی و آرش میر اسماعیلی نیزدر این نشست حضور داشتند و از خاطرات قهرمانی ها و رقابت های خود برای دانش آموزان صحبت کردند.
در ادامه دانش آموزان از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بازدید کردند که مورد استقبال زیاد آنان قرار گرفت.
همچنین هومن بهمن پور عضو کمیسیون ورزش و محیط زیست برای دانش آموزان به طور مختصردرباره اینکه محیط زیست رکن سوم منشور المپیک است، اهمیت محیط زیست سالم درورزش و همچنین  رابطه ورزشکاران و محیط زیست صحبت کرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت محیط زیست برای کمیته بین المللی المپیک توضیحات کاملی در خصوص اهمیت محیط زیست در جوامع جهانی و نقش ورزش و ورزشکاران در گرایش مردم به حفظ محیط زیست مواردی را مطرح نمود که با استقبال دانش آموزان قرار گرفت.
پس از بازدید از موزه دانش آموزان ضمن فراگیری آموزش مختصری از ورزش های "مینی گلف" و" تنیس روی میز" به فعالیت ورزشی پرداختند.
در پایان حضور در کمیته ملی المپیک به دانش آموزان گواهی حضور در دوره روز المپیک (از سوی (IOC)کمیته بین المللی المپیک) اهداء شد.

۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.