برنامه های متنوع کمیته ملی المپیک درهفته المپیک؛هفته المپیک از فردا آغاز می شود

برنامه های متنوع کمیته ملی المپیک درهفته المپیک؛هفته المپیک از فردا آغاز می شود

کمیته ملی المپیک بمناسبت فرا رسیدن هفته المپیک برای آشنایی مردم با ارزش های المپیک برنامه های ویژه ای برای اقشار مختلف جامعه برگزار می کند و این برنامه از فردا یکشنبه آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، همزمان با ۲۳ژوئن «روز المپیک» کمیته ملی المپیک کشورمان قصد دارد این رویداد بزرگ و جهانی را همگام با تمام کمیته‌های ملی المپیک سراسر دنیا تحت عنوان « هفته المپیک» و با محوریت معرفی آئین المپیزم، موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک با برگزاری برنامه های متنوعی گرامی دارد.
برنامه های کمیته ملی المپیک در هفته المپیک به این شرح است:
یکشنبه ۲ تیرماه ویژه دانش آموزان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۴ سال
شامل برنامه های متنوع از جمله آموزش المپیک، گفتگو با المپین و قهرمان آرش میر اسماعیلی، بازدید از موزه و فعالیت ورزشی است
دوشنبه ۳ تیرماه با عنوان روز محیط زیست  کارگاه آموزشی ورزش و محیط زیست در پارک پردیسان ویژه نوجوانان توسط کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک برگزار می شود.
همچنین در محل کمیته ملی المپیک برنامه های متنوعی از جمله آموزش المپیک، گفتگو با المپین و قهرمان آرش میر اسماعیلی، بازدید از موزه ملی ورزش و آکادمی ملی المپیک ویژه دانشجویان تربیت بدنی در صبح و همچنین ویژه مدیران آموزش و پرورش عصر همان روز برگزار می شود.
روز سه شنبه ۴ تیرماه کودکان جمعیت امام علی (ع) از آکادمی ملی المپیک ، همچنین مدیران شهرداری از موزه ملی ورزش بازدید خواهند داشت.
چهارمین روز از هفته المپیک (چهارشنبه ۵ تیرماه) برنامه ای ویژه کودکان در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود و در محل کمیته ملی المپیک نیز برای خبرنگاران برنامه های ویژه ای از جمله آموزش المپیک، کارگاه امنیت در فضای مجازی، کارگاه استارتاب های موفق حوزه خبرنگاران و بازدید از موزه ملی ورزش برگزار می شود.
در آخرین روز از هفته المپیک (پنج شنبه ۶ تیرماه) در سالن افراسیابی همایش جودو ویژه نونهالان و نوجوانان فدراسیون جودو برگزار می شود.

۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۷:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.