بنا به دعوت کمیته بین المللی المپیک و جهت دیدار با مقامات IOC و تعدادی از روسای کمیته های المپیک کشورهای جهان؛صالحی امیری عازم لوزان سوییس شد

بنا به دعوت کمیته بین المللی المپیک و جهت دیدار با مقامات  IOC و تعدادی از روسای کمیته های المپیک کشورهای جهان؛صالحی امیری عازم لوزان سوییس شد

 کمیته بین المللی المپیک طی دعوتنامه ای رسمی از صالحی امیری جهت حضور در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید IOC دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در این سفر ضمن حضور در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید IOC،با توماس باخ رییس و برخی مدیران کمیته بین المللی المپیک نیز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

همچنین با توجه به افتتاح موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک دیداری بین مسئولین کمیته ملی المپیک ایران و موزه IOC جهت تبادل تجربیات،افزایش همکاری و جدب حمایت انجام خواهد شد.

در برنامه تهیه شده برای این سفر رییس کمیته ملی المپیک  کشورمان با توجه به حضور روسای کمیته المپیک 200 کشور جهان دیدارهایی را با روسای کمیته المپیک برخی کشورها جهت افزایش تعاملات و تبادلات ورزشی خواهد داشت.

ضمنا در حاشیه این سفر قرار است دکتر صالحی امیری دیداری با حضور روسا و نمایندگان کمیته های المپیک عضو اکو داشته باشد تا آخرین هماهنگی ها در خصوص بازیهای ورزشی اکو که به میزبانی کشورمان در جزیره کیش برگزار می شود صورت پذیرد.

لازم به ذکر است کلیه هزینه های این سفر از سوی کمیته بین المللی المپیک پرداخت می گردد.

 

 

۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.