در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال؛سلطانی فر: بسکتبال ایران باید از آسیا فراتر رود

در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال؛سلطانی فر: بسکتبال ایران باید از آسیا فراتر  رود

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به ترکیب تیم ملی بسکتبال و پیشرفت های اخیر این تیم،دیگر زمان آن فرارسیده که از آسیا فراتر رود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،در حاشیه بازگشایی خوابگاه تیم های ملی بسکتبال و بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بسکتبال، سلطانی فر اظهار کرد: بسیار خوشحالم که  روز تولدم در بین اهالی بسکتبال هستم، من به بسکتبال بسیار امیدوارم این سومین صعودشان به جام جهانی است، با غیرت، عزم و اراده و همتی که خواهند داشت از گروه خودشان صعود خواهند کرد، اگرچه گروه سختی است اما ورزشکاران ایرانی ثابت کرده اند هرگاه تصمیم گرفتن فعل خواستن را صرف کنند ،توانستند حماسه وافتخاربرای کشور بیافرینند.
به اعتقاد من الان  زمانی است که تیم ملی بسکتبال باید از مرزهای آسیا فراتر رود. تیم ما تیم خوبی است از بازیکنان باتجربه و جوان تشکیل شده است. من به شخصه بسیار به صعود این تیم امیدوارم.
وی ادامه داد: سال گذشته نیز در همین روز بود که تیم ملی فوتبال کشورمان با مراکش دیدار داشت و خوشبختانه پیروز شد و روز خاطره انگیزی بود امیدوارم همانطور که صالحی امیری برادر عزیزم اشاره کرد با وحدت و همدلی همگرایی و هم افزایی که امروز در صدر مدیریت ورزش کشور بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک روء سای فدراسیون ها، مدیران کل استان ها و اصحاب رسانه و همه دلسوزان ورزش کشور است، همانند سال 97 بتوانیم در اکثر رویدادهای بین المللی ورزش کارنامه خوبی را برای ورزش کشور رقم بزنیم، ان شاءالله در سال 98 و 99 نیز که سال های بسیار حساسی از جهت حضور در بازی های کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک 2020 توکیواست بتوانیم دستاوردهای خوبی در کنار حضوری آبرومند در المپیک توکیو داشته باشیم.

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.