در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال؛صالحی امیری: آینده از آن والیبال و بسکتبال خواهد بود

در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال؛صالحی امیری: آینده از آن والیبال و بسکتبال خواهد بود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:من شخصا باور دارم که آینده درخشانی در انتظار بسکتبال کشورمان است و در واقع آینده از آن والیبال و بسکتبال خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در حاشیه بازگشایی خوابگاه تیم های ملی بسکتبال و بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بسکتبال ، صالحی امیری اظهار کرد: صداقت، سلامت، سخت کوشی و معرفت در تیم ملی بسکتبال موج می زند.
وی ادامه داد: واقعیت این است امروز وفاق،همدلی و همگرایی میان فدراسیون های ورزشی ، وزارت ورزش کمیته ملی المپیک ، پارالمپیک وجود دارد تا زمانیکه ما در باورهایمان با یکدیگر یکدل و یکرنگ و یک صدا  نباشیم هیچ وقت نمی توانیم به اهداف مان برسیم، همه ما فدراسیون ها، کادر فنی، کمیته المپیک،پارالمپیک  تصمیم گرفتیم که یکدل و یک صدا با محوریت وزیر محترم ورزش و جوانان در جهت توسعه ورزش قهرمانی ایران گام برداریم، مطمئنم و باوردارم  که در این مسیر حتما به قله های متعالی صعود خواهیم کرد.
وی تاکید کرد:بسکتبال رشته بسیار مفرحی است که نسل جوان نیز به آن بسیار علاقه دارد ، آینده بسیار درخشانی در انتظار بسکتبال کشورمان است ،من شخصا باور دارم آینده از آن والیبال و بسکتبال خواهد بود و جامعه هم به آن رغبت بیشتری نشان خواهد داد، نسل جدیدی که در بسکتبال ظهور کرده اند نیز بسیار موفق خواهند بود.
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: از طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال که بسیار دلسوز، پی گیر و جدی است و همکارانشان در کادر مدیریت فدراسیون فعالیت می کنند و همچنین  مربیان و تک تک قهرمانانی که امروز دعوت شدند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم، آرزوی ما صعود شماست، آرزوی ما سعادت ،سلامت و موفقیت شماست.

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.