رییس کمیته ملی المپیک: پیشکسوتان برای ما از سرمایه بانک مرکزی هم باارزش‌تر هستند

رییس کمیته ملی المپیک: پیشکسوتان برای ما از سرمایه بانک مرکزی هم باارزش‌تر هستند

رئیس کمیته ملی المپیک در نشست صمیمانه نوه امام راحل با جمعی از پیشکسوتان ورزش گفت:پیشکسوتان برای ما از سرمایه های با ارزشی هستند که از خزانه بانک مرکزی نیز برای ما ارزشمندتر است چراکه هر کدام تاریخ‌ساز هستند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سید رضا صالحی امیری در این نشست اظهار کرد: وقتی بهرام افشارزاده و جمعی از عزیزان مطلع شدند در چنین روزی میهمان خاص داریم، اظهار خوشحالی کردند که ما در کنار آیت‌الله سیدحسن خمینی باشیم. من باور دارم اگر امروز امام رحمة الله در میان ما نیست گفتمان امام در جامعه ما حاکم است.
وی افزود: امروز روح امام در این جمع حاضر است؛ بدون شک وجود پربرکت سیدحسن خمینی افتخار بزرگ برای ایرانیان شیعیان و مسلمانان جهان است.
صالحی امیری گفت: انسان‌هایی که در اینجا حضور دارند، سرمایه بزرگ ما هستند و اگر ورزش ایران در جهان می‌درخشد به خاطر اینها است. این انسان‌ها ریشه تنومند درخت ورزش کشور هستند.
وی ادامه داد: پیشکسوت یعنی فضیلت، پیشکسوت یعنی جوشش، پیشکسوت یعنی هویت، پیشکسوت یعنی غیرت، پیشکسوت یعنی غرور ملی. پیشکسوتان تاریخ سیار ورزش ایران هستند و ما در تلاش هستیم تاریخ آن‌ها را ثبت کنیم. امیدواریم در آینده نزدیک محصولات این پروژه را به مردم عزیز نشان دهیم.

۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.