وزیر ورزش و جوانان:مجموعه مدیریت ورزش در شرایط آرمانی و هماهنگ است

وزیر ورزش و جوانان:مجموعه مدیریت ورزش در شرایط آرمانی و هماهنگ است

مجموعه مدیریت ورزش ایران در شرایط آرمانی و هماهنگی کامل کار می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست صممیمی یادگار امام خمینی (ره) با پیشکسوتان ورزش اظهار کرد: از حضور یادگار امام که مثل همیشه بعنوان حامی ورزش و ورزشکاران و مدیران ورزشی در همه مناسب ها و موقعیت ها حضوری موثر و دلگرم کننده ای داشتند تشکر می کنم.همچنین  از حضور همه پیشکسوتان و صاحب نظران در این نشست تشکر می‌کنم که تاریخ سازان ورزش کشور ما بودند. حرکت خوبی که انجام شد با تاسیس موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بارها پیشکسوتان دور هم جمع شدند و کاپها و مدال‌های خود را به موزه تقدیم کردند.
وی افزود: من از حضوربرادر عزیز هاشمی‌طبا تشکر می‌کنم که سال‌ها افتخار شاگردی او را داشته و دارم و همواره از نقطه نظرات ایشان بهره می برم. همیشه گفته ام راه اندازی موزه ملی ورزش که با درایت صالحی امیری انجام شد کاری بود که شاید بیش از سه دهه علاقمندان به ورزش منتظر آن بودند و جزو آرزوهای جامعه ورزش و ورزشکاران کشورمان بود که در مراحل مختلف اقداماتی شده بود  اما انجام نشده بود؛به هرحال خوشحالیم که موزه راه اندازی شد و فرصتی است که با افتخاربه گذشته و امید به آینده  بتوانیم حرکت های عمومی ورزش کشور را مدیریت،برنامه ریزی و اداره کنیم.
وی افزود: مجموعه ورزش کشور، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون ها و ادارات کل  استانی در یک شرایط آرمانی فعالیت و تلاش می‌کنند تا هم افتخارآفرینی کنند وهم موجبات شور و نشاط مردم را فراهم کنند.
سلطانی‌فر گفت: قهرمانان ما در ماه‌های اخیر در بیشتر صحنه‌ها درخشیدنو توانستند نتایج خوبی کسب کنند،  که می‌توان به والیبال، کشتی، کاراته، ووشو، شطرنج، جودو و فوتبال اشاره کرد. سال ۹۷ هم در ورزش سالی به یاد ماندنی بود که امیدوارم در سال جدید نیز روند کسب افتخارات ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: امیدوارم امسال مسابقات مختلف که مربوط به کسب سهمیه المپیک است نتایج خوبی کسب کنیم. ۵۰ سال بعد از تاسیس قانون سازمان تربیت بدنی، قرار بود اهداف و وظایف وزارت ورزش تصویب شود که از ابتدای حضورم با کمک همه مدیران پیشنهاد به دولت داده شد. این اهداف وزارت به عنوان قانون مادر وارد صحن مجلس شد و کلیات آن به تصویب رسیده است. هفته آینده با جلساتی که در مجلس داریم امیدواریم قانون را به تصویب نهایی برسانیم تا سایر حرکت های ورزش از جمله سند توسعه ورزش کشور را دنبال کنیم.

۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.