با حضور در دپارتمان قلب ورزشی آکادمی ملی المپیک:اعضای تیم ملی والیبال نشسته تست دادند

با حضور در دپارتمان قلب ورزشی آکادمی ملی المپیک:اعضای تیم ملی والیبال نشسته تست دادند

اردونشینان تیم ملی والیبال نشسته مردان، صبح امروز در معاینات تخصصی قلبی عروقی دپارتمان قلب ورزشی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل زا سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، سومین و آخرین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته با حضور 12 والیبالیست از 10 خرداد در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است. طی هماهنگی های صورت گرفته بین محمدرضا محمودخانی سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک با دپارتمان قلب ورزشی آکادمی، اعضای این تیم صبح امروز و در جریان اردوی آماده سازی خود در معاینات تخصصی قلبی عروقی این دپارتمان حضور یافتند.
این معاینات شامل تست فیزیکی کامل بدن، معاینه قلبی عروقی، انجام نوار قلب و اکو کاردیوگرافی می باشد که در نهایت و بر اساس نتایجی که از این آزمون ها به دست خواهد آمد این احتمال وجود دارد تا اردونشینان این تیم تحت معاینات بیشتری از جمله تست ورزشی و سی تی اسکن قرار بگیرند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان که دو سال پیش از آغاز بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو و در جریان مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در هلند (تیرماه 1397) با کسب مقام قهرمانی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند، آخرین اردوی آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
لازم به ذکر است مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا که از امتیاز کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نیز برخوردار است، از 20 خردادماه و به میزبانی تایلند آغاز خواهد شد. در این مسابقات تنها یک سهمیه پارالمپیک برای والیبال نشسته در نظر گرفته شده است و تیم مردان ایران که پیش از این موفق به کسب سهمیه شده است علاوه بر جدال برای دستیابی به عنوان قهرمانی در این پیکارها، به دنبال کسب آمادگی بیشتر برای حضور در پارالمپیک 2020 خواهد بود.
گفتنی است تیم والیبال نشسته زنان به دلیل اینکه تنها یک سهمیه در مسابقات قهرمانی آسیا به زنان تعلق می گیرد و همچنین با توجه به حضور تیم پر قدرت چین در این رقابت‌ها، به صلاحدید مسئولین فدراسیون جانبازان و معلولین به این مسابقات اعزام نخواهند شد و با برنامه ریزیهای صورت گرفته در این فدراسیون، در فرصت های بعدی کسب سهمیه حضور پیدا خواهند کرد.
میثم حاجی بابایی، داوود علی پوریان، مرتضی رمضانی، صادق بیگدلی، حسین گلستانی، مهدی بابادی، محمد نعمتی، مرتضی مهرزاد، میثم علیپور، مجید لشگری، امیر کفشدار و رمضان صالحی اردونشینان تیم ملی والیبال نشسته را در اردوی آماده سازی این تیم تشکیل می دهند.
گفتنی است هادی رضایی به عنوان سرمربی و بهمن تاروردی زاده به عنوان مربی هدایت این تیم را در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا بر عهده دارند.

۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.