دیدار جامعه ورزش با یادگار امام راحل (ره)؛صالحی امیری:آنچه که ما امروز داریم به خاطر برکات امام خمینی است/ مجموعه وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون‌ها همگی همدل هستند

دیدار جامعه ورزش با یادگار امام راحل (ره)؛صالحی امیری:آنچه که ما امروز داریم به خاطر برکات امام خمینی است/ مجموعه وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون‌ها همگی همدل هستند

 در آستانه سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،جامعه ورزش و جو‌انان با حضور در حسینیه جماران ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با آرمانهای امام راحل  تجدید بیعت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار صمیمی سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در دیدار جامعه ورزش با فرزند یادگار امام از تعالی ورزش برای رسیدن به هدف بزرگ صحبت کرد و گفت: امام خمینی موجب وحدت یک ملت شد و به ما شخصیت ایرانی، اسلامی و هویت ملی بخشید.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: گفتمان امام مصلحت جویی است و آنچه که ما امروز داریم به خاطر برکات امام خمینی است.
سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در  صحبت های خود گفت: این مکان مقدس است و جماران وقتی روح امام وجود دارد باید حرمت این مکان همیشه حفظ شود. جوانان بدانند وقتی ما از امام صحبت می کنیم ایشان باعث همدلی و وفاق شد. امام به ما شخصیت داد. شخصیت ایرانی و اسلامی را ما از امام گرفتیم. امام معرفت جویی و فضیلت جویی را به ما داد. گفتمان امام مصلحت جویی است و آنچه که ما امروز داریم به خاطر برکات امام خمینی است.

وی افزود: مجموعه وزارت ورزش و فدراسیون ها یک دل و یک صدا هستند تا امسال را به عنوان سال مهمی برای تعالی ورزش ایران رقم بزنند چون سال بعد برای ما سال قرار گرفتن روی سکوی های قهرمانی است و تلاش و نشاط جامعه ورزش برای رسیدن به این هدف بزرگ است.


۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.