در جلسه دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی عنوان شد؛راه اندازی کلینیک مشاوره ویژه مربیان

در جلسه دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی عنوان شد؛راه اندازی کلینیک مشاوره ویژه مربیان

صبح امروز اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک تشکیل جلسه دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این جلسه با حضور دکتر محمد‌حسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی آکادمی، دکتر مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر سید‌شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، مهدیه پیرانی دانشجوی دکترای آسیب‌شناسی ورزشی، دکتر علیرضا شهاب عضو کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال و دکتر محمدرضا محمودخانی سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک به عنوان اعضای این دپارتمان برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد الگوهای بسته‌های آموزشی جهت رشته‌های گروه A پارالمپیک توسط دکتر محمودخانی گردآوری شده و به دپارتمان ارائه شود.
همچنین حاضرین جلسه در رابطه با راه‌اندازی کلینیک مشاوره پیشگیری از آسیب‌های ورزشی ویژه مربیان رشته های مختلف ورزشی و شیوه ارائه خدمات به این مربیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این دپارتمان، به زودی و برای چند روز در هفته کلینیک مشاوره‌ای دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک ، جهت انجام خدمات مشاوره ای فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که تاریخ شروع به کار آن متعاقباً از طریق سایت آکادمی ملی المپیک اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.