فراخوان کمیته ملی المپیک برای حضور گسترده جامعه ورزش کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

فراخوان کمیته ملی المپیک برای حضور گسترده جامعه ورزش کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس،کمیته ملی المپیک با صدور بیانیه‌ای از پیشکسوتان،مربیان،قهرمانان،داوران وجامعه ورزش کشور درخواست کرد تا همچون سالهای گذشته ضمن حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام نمایند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا،ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل های مسلمانان و مومنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است،رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دار همراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.
 بار دیگر چشم امید مظلومان عالم و ستم دیدگان سرزمین های اشغالی به سوی مردم روزه دار کشوری است که گرچه خود همواره آماج کینه توزی و تعدی دشمان اسلام و ارزش های راستین الهی است،اماهرگز از آرمان های حق طلبانه خود دست بر نداشته و در پرتو معرفت و بصیرت ژرف خود و در سایه ولایتمداری خالصانه اش پرچمدار مبارزه، ایثار و شهادت است.
ملت بزرگ و بخصوص جامعه فرهیخته ورزش کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال هم ،در صفوفی یکپارچه و بهم پیوسته همچون سالهای گذشته به ندای آزادی خواهی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و مقام معظم رهبری، نشان خواهند داد به هیچ وجه از آرمانهای امام عزیزخود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین دست نخواهند کشید.
روز قدس، روز وحدت، شرافت و دمیده شدن روحی تازه در کالبد جهان اسلام است که همه با  مشارکت در آن فریاد خواهیم زد قدس عزیز و مردم فلسطین تنها نیستند.



۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.