وزنه بردار ملی پوش معلول کشور: برای کسب عنوان قهرمانی به امارات می روم

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری پارالمپیک 2008پکن گفت: تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در در تورنمنت بین‌المللی امارات خواهم کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ حمزه محمدی ضمن بیان مطلب فوق افزود: بیشتر تمرکز خود را بر مسابقات جهانی و آسیایی گذاشته‌ام. رقبای خوبی در اردو دارم، اما تمام تلاشم را را در صورت بهبودی کامل و رفع مصدومیت موفق خواهم شد.
محمدی در ادامه تصریح کرد: اوایل سال جاری از ناحیه کتف چپ دچار پارگی عضله شدم که با همکاری و پشتیانی فدراسیون جانبازان موفق به گرفتن MRI و طی کردن مراحل درمان شدم و تا به امروز تقریبأ نیمی از مصدومیتم بهبود یافته است.
وی در خصوص اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: امیدوارم که با حضور در اردوهای تیم ملی بتوانم برای مسابقات جهانی خود را آماده کنم .
وی درباره تأثیر حضور در تورنمنت‌های برون مرزی در آمادگی ورزشکاران، عنوان کرد: حضور در این مسابقات برای سنجش آمادگی ورزشکاران مهم است. ورزشکار باید در اردوها به سطح قابل قبولی از آمادگی برسد، اما تورنمنت‌های برون مرزی می‌تواند درصد این آمادگی را بیشتر کند.
قهرمان پارالمپیک پکن تصریح کرد: نخستین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برای حضور در تورنمنت بین‌المللی امارات که 6 تا 11 فروردین ماه سال آینده در امارات برگزار می‌شود، از 30 دی‌ماه با حضور 20 ورزشکار آغاز شده و تا 15 بهمن ماه ادامه دارد.

۱۲ بهمن ۱۳۸۸ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.