امروز و با برگزاری تمرینات ایستگاهی و مرور فن؛تمرینات فرنگی کاران بزرگسال پیگیری می شود

امروز و با برگزاری تمرینات ایستگاهی و مرور فن؛تمرینات فرنگی کاران بزرگسال پیگیری می شود

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تمرینات خود را برای حضور در رقابت های جهانی و گزینشی المپیک قزاقستان در خانه کشتی عبداله موحد پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، فرنگی کاران بزرگسال که این مرحله از تمرینات خود را از روز 30 اردیبهشت ماه زیر نظر محمد بنا سرمربی و همکارانش در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرده اند، صبح امروز تمرینات ایستگاهی را در برنامه دارند و عصر نیز تمرین مرور فن را برگزار می کنند.
11 کشتی گیر حاضر در اردو نیز روزهای شنبه و یکشنبه گذشته در جام تورلیخانوف قزاقستان شرکت کردند که در پایان تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره، 3 برنز و 2 عنوان پنجمی، بعنوان نایب قهرمانی رسید.
کشتی گیران شرکت کننده در جام تورلیخانوف بامداد فردا به کشور باز می گردند و این مرحله از اردو نیز تا روز 9 خردادماه ادامه خواهد داشت و مرحله هشتم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز 15 خردادماه آغاز خواهد شد.
فرنگی کاران خود را برای حضور در رقابت های جهانی قزاقستان که گزینشی المپیک نیز محسوب می شود آماده می کنند و تا 23 شهریورماه زمان آغاز این مسابقات بیش از 3 ماه دیگر باقی مانده است.

۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.