قوی‌ترین مرد وزنه برداری جهان: مدال طلای فوق سنگین وزنه‌برداری باید به ایران برسد

کاظم رجبی، وزنه بردار ملی پوش کشورمان گفت: فرقی نمی‌کند که چه کسی در دسته فوق سنگین وزنه‌برداری مدال کسب کند بلکه مهم این است که مدال طلای این دسته به ایران برسد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛وی در ادامه اظهار داشت: نخستین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در سال جاری برای حضور در تورنمنتی که فروردین ماه سال آینده در امارات برگزار خواهد شد، از اول بهمن ماه آغاز شده است.

وی افزود: بعد از پارالمپیک پکن رشته وزنه‌برداری در هیچ تورنمنت بین‌المللی شرکت نکرده ایم که متأسفانه این موضوع باعث افت ورزشکاران این رشته شد.

قوی‌ترین مرد معلول جهان درباره مسابقات پیش ‌روی وزنه‌برداری معلولان گفت: مسابقات جهانی مالزی در مرداد ماه سال آینده  برگزار می‌شود که برای آن باید تدارک بهتری دیده شود، فعلاً تنها شانس ما برای محک خود قبل از حضور در مسابقات جهانی همین تورنمنت دبی است.

رجبی با اشاره به این موضوع که از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارد، ادامه داد: خوشبختانه مصدومیتی که از سال‌ها قبل داشتم تقریباً برطرف شده، اما هنوز هم کمی احساس ناراحتی می‌کنم. 2 نفر از ورزشکاران خوب و جوان در دسته فوق سنگین در این اردو حضور دارند که رقابت خوب و سالمی بین ورزشکاران وجود دارد.

قویترین مرد معلول جهان در پایان تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر ایران بهترین وزنه‌برداران را در دسته سنگین وزن در اختیار دارد. فرقی نمی‌کند که چه کسی در این دسته مدال کسب کند بلکه مهم این است که مدال طلای این دسته به ایران برسد.

 

۱۱ بهمن ۱۳۸۸ ۱۴:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.