برگزاری هفتمین نشست کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی

برگزاری هفتمین نشست کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی

هفتمین نشست کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی با حضور اکثریت اعضاء امروز (چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر بهروز منتقمی رئیس کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی درخصوص هفتمین نشست کمیسیون توسعه منابع و بازاریابی گفت: در این جلسه درباره احداث موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک و نظرسنجی از اعضاء برای انتخاب سرمایه گذارانی برای موزه که در مدت کوتاه بتوانند به ما کمک کنند، پرداختیم؛ ما در تلاش هستیم تا به مرزی برسیم که منابع مالی را از حامیان مالی پایدار تامین کنیم و از کمک های دولتی از نظر نقدینگی دور شویم و دولت نوع دیگری حامی پیشبرد تشکیلات کمیته ملی المپیک باشد.
وی افزود: در بحث حامیان مالی نیز خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدیم و حامیان مالی را به هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک معرفی کردیم تا پس از تایید اعضای کمیسیون با آنان قرارداد منعقد کنیم.
این حامیان مالی برای لباس رسمی کاروان اعزامی به المپیک توکیو ۲۰۲۰، البسه ورزشی، تامین هزینه های نقدینگی، مراسم تجلیل، مراسم استقبال و سایر برنامه های کمیته ملی المپیک نیاز داریم که خوشبختانه به نتایج مثبتی رسیدیم و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.