دکتراورسجی: تشکیل موزه ورزش توسط کمیته ملی المپیک اقدامی بسیار ارزشمند و فکورانه بود

دکتراورسجی: تشکیل موزه ورزش توسط کمیته ملی المپیک اقدامی بسیار ارزشمند و فکورانه بود

رئیس فدراسیون کبدی کشور ضمن ابراز خرسندی از تشکیل موزه ورزش از حمایت های وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، دکتر اورسجی در خصوص راه اندازی موزه ورزش گفت: با توجه به پتانسیل بالای ورزشکاران ایرانی و کسب مقامهای متعدد در مسابقات آسیایی، جهانی و بازیهای المپیک، تشکیل موزه ورزش می تواند به عنوان ویترینی از افتخارات، دستاورد های رشته های مختلف ورزشی باشد که حاصل تلاش قهرمانان در یک محیطی مناسب به علاقمندان و میهمانان خارجی معرفی شود. ایشان در ادامه بر ضرورت روند تداومی این گونه فعالیت ها از سوی قهرمانان رشته های مختلف تاکید داشت و افزود: موزه ورزش با ارتباط مستمر با فدراسیون ها می تواند یک گنجینه گران بهاء برای ورزش کشور باشد.

وی در پایان گفت: بنده به عنوان نماینده جامعه پرافتخار ورزش کبدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک، بسیار خوشحالم با اهداء چندین کاپ و مدال های قهرمانی مردان و زنان کبدی در آسیا و جهان سهمی کوچک در تشکیل و راه اندازی این موزه ماندگار ورزش کشور داریم

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.