مراسم تقدیر از برگزیدگان ایرانی جشنواره ایپس برگزار شد؛صالحی امیری: حوزه ورزشی نویسان از صداقت و شفافیت بیشتری برخوردار است

مراسم تقدیر از برگزیدگان ایرانی جشنواره ایپس برگزار شد؛صالحی امیری: حوزه ورزشی نویسان از صداقت و شفافیت بیشتری برخوردار است

مراسم تقدیر از خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در نخستین دوره جشنواره ایپس که به قرار گرفتن 9 اثر ایرانی در جمع 10 اثر برتر آسیا منجر شد، با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس انجمن ورزشی نویسان،  اعضای هیأت مدیره، جمعی از اعضای کمیته پیشکسوتان انجمن و همچنین اعضای کمیسیون رسانه‌های کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای جلسه آزاده پیراکوه در مورد مراحل جشنواره و حضور شرکت کنندگان ایرانی در این جشنواره جهانی گزارشی ارائه کرد.
در ادامه دکتر عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و رییس انجمن ورزشی نویسان گفت: انجمن جهانی ورزشی نویسان در راستای اهداف خودش و استعدادهای برتر در بخش‌های رسانه‌ای رقابتی را با نام جشنواره ایپس پایه گذاری کرد. استقبال از این جشنواده در جهان چشمگیر است. همکاران ما نیز در بخش‌های مختلف آثار خوبی ارائه کردند و در نهایت ما توانستیم در آثار ارائه شده جزو 10 اثر برگزیده قاره قرار گیریم. حتی یکی از آثار ارسالی ما شانس برگزبده شدن را هم داشت. با روندی که در اولین دوره طی شد، من مطمئن هستم برای دوره دوم که فراخوان آن اعلانم شده است، همکاران رسانه ای ما ترغیب می‌شوند و آثار خوبی ارسال می‌کنند تا به امید خدا در جشنواره دوم جزو آثار برگزیده جهانی باشیم.
در ادامه این نشست خبرنگاران و عکاسانی که در جمع 10 اثر برتر آسیا قرار گرفتند، دقایقی کوتاه صحبت کردند و از مشکلاتی که در حیطه کار رسانه‌ای ورزشی وجود دارد، گفتند.
دکتر سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع ورزشی نویسان، سردبیران خبرگزاری ها و رسانه های ورزشی گفت:  امروز را خوب شروع کرده ایم و امیدواریم که خوب هم به پایان برسانیم. بحث ورزش در ورزش خلاصه نمی شود و تمام حوزه ها را تحت تأثیر قرار داده است.
 او در ادامه به نقش رسانه‌ها اشاره کرد و ادامه داد:« من ورزش را یک نهاد اجتماعی تعریف می‌کنم. در تحلیل‌های جدید می‌گویند رسانه عنصر اصلی قدرت است. من معتقدم که اقندار و قدرت نظامی در اختیار نیروهای مسلح است و اقتدار در اختیار رسانه است و رسانه با اقتدار می تواند دولت قدرتمند را حمایت کند.
او ادامه داد:خوشبختانه انجمن یک نهاد ملی و مردمی است و نگاه غیر دولتی دارد و این نگاه نیاز به حمایت بیشتری دارد.
صالحی امیری با تکریم پیشکسوتان و یادآوری چهره‌هایی مثل عطاالله بهمنش و قاسم فارسی گفت: هیچ درختی بدون ریشه، سبز نیست. اگر امروز شاهد درخشش این ورزشی‌نویسان جوان هستیم، به دلیل حضور بزرگانی است که تعدادی از آنها در این جمع حضور دارند.
این مراسم در حالی به پایان رسید که کمیته ملی المپیک و انجمن ورزشی نویسان با اعطای لوح و هدایایی، از چهره‌های ایرانی در نخستین دوره جشنواره ایپس تقدیر کردند.
شکوفه موسوی، بهناز میرمطهریان، مریم مجد، آزاده پیراکوه، عادل فردوسی پور، امین محمد جمالی، نعیم احمدی و حمیدرضا زیرک دیدار، در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.