تیم ملی پومسه دانشجویان به دنبال شکستن طلسم 10 ساله در مسابقات یونیور‌سیاد

تیم ملی پومسه دانشجویان به دنبال شکستن طلسم 10 ساله در مسابقات یونیور‌سیاد

ورزشکاران اردونشین تیم ملی پومسه دانشجویی آقایان اعزامی به یونیور‌سیاد ایتالیا، در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه دانشجویی آقایان که اسفندماه سال گذشته و با حضور 35 پومسه‌کار از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، 7 ورزشکار جواز حضور در اردوی این تیم را کسب کردند.
حسینعلی نظری سرمربی با سابقه تیم ملی پومسه دانشجویی آقایان در خصوص این آزمون و اردوی تیم گفت: پس  از انجام مسابقات انتخابی، برگزاری شش روز اردوی تمرینی برای ارزیابی فنی این ورزشکاران کافی بود تا کادرفنی تیم با شناخت کافی از اردونشینان، اسامی چهار پومسه‌کار برتر را برای حضور در ادامه اردوهای آماده‌سازی این تیم اعلام کنند.
وی افزود: کوروش بختیار، علی سهرابی و امیر‌رضا مهربان به عنوان اعضای اصلی این تیم و محمدصادق فتوحی یار به عنوان یار ذخیره، دعوت‌شدگان به اردوی آماده‌سازی پومسه آقایان را تشکیل می‌دهند که صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
نظری در خصوص این سوال که اردوهای تیم پومسه دانشجویی زیر نظر کدام فدراسیون در حال پیگیری است گفت: با تفاهم‌نامه همکاری صورت گرفته بین فدراسیون تکواندو و فدراسیون ورزش دانشجویی، اردوهای تمرینی تیم زیر نظر فدراسیون تکواندو در حال برگزاری است. این تمرینات از روز سه شنبه 10 اردیبهشت در خانه تکواندو آغاز شده است و تا 12 تیرماه روز اعزام به ایتالیا محل برگزاری یونیور‌سیاد ادامه خواهد داشت.
نظری با اشاره به اینکه تیم ملی پومسه دانشجویی در بخش آقایان در چهار دوره حضور خود در مسابقات یونیور‌سیاد به چهار عنوان سومی دست یافته است گفت: انتظارات از تکواندو در کشور بالا است امیدوارم اعضای تیم به این خود‌باوری برسند که می‌توانند در ایتالیا با رکورد‌شکنی و شکستن طلسم 10 ساله، قهرمانی را از آن خود کنند.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی رشته‌های ورزشی در سال کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو گفت: تیم‌های ملی پومسه حاضر در یونیور‌سیاد علاوه بر اجرای فرم استاندارد باید در فرم ابداعی نیز شرکت کنند که این مسأله کار را برای تیم ایران در مقابله با تیم‌های همیشه مدعی این رشته مانند کره‌جنوبی قهرمان بلامنازع پومسه، چین تاپه، فیلیپین، مکزیک و ایتالیای میزبان بسیار سخت کرده است.
مسابقات پومسه یونیور‌سیاد طی روزهای 16 و 17 تیرماه سال جاری به میزبانی ناپل ایتالیا برگزار خواهد شد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.