با آغاز پروژه «تاریخ شفاهی مطبوعات ورزشی ایران» : نخستین گام اجرایی پروژه‌های تاریخ شفاهی ورزش آغاز شد

با آغاز پروژه «تاریخ شفاهی مطبوعات ورزشی ایران» : نخستین گام اجرایی پروژه‌های تاریخ شفاهی ورزش آغاز شد

نخستین گام اجرایی پروژه‌های تاریخ شفاهی ورزش ایران با پروژه «تاریخ شفاهی مطبوعات ورزشی ایران» با مدیریتِ اجرایی ابراهیم افشار آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و بهه نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ابراهیم افشار مجری این طرح در جریان ضبط و مستند سازی نخستین مصاحبه تصویری خود گفت: در اجرای این طرح جدید که در ایران برای نخستین بار اتفاق افتاده است،  قرار است با 40 نفر از نیروهای مطبوعاتی و رسانه ای، روزنامه نگاران، عکاسان، صفحه بندها و حتی مدیران تولید و آگهی گفتگو داشته باشیم.
وی افزود: ما در این پروژه، 100 سال تاریخ ورزش ایران را در چهار مقطع تاریخی جمع آوری خواهیم کرد. این چهار مقطع عبارتند از:
 - اولین روزنامه های ایرانی که ستون ورزشی کار کردند
 - دوران نیرو و راستی
 - اوج کار دنیای ورزشی و کیهان ورزشی
 - مقاطع بعد از انقلاب
افشار ضمن بیان اینکه در این پروژه قرار است حرف های ناگفته و پشت پرده هایی از انتشار مطبوعات ورزشی بیان شود گفت: در این پروژه با حدود 40 نفر از نیروهای بخش های مختلف رسانه ها گفتگو می‌کنیم و امیدواریم یادگاری‌های خوبی برای آیندگان به جای بگذاریم.
گفتنی است: در نخستین گام اجرایی پروژه تاریخ شفاهی ورزش ایران که با مدیریت و نظارت کمیته ملی المپیک و با موضوع تاریخ شفاهی مطبوعات ورزش ایران انجام شد، منوچهر زند یکی از پیشکسوتان مطبوعات ورزشی به بیان ناگفته هایی از تاریخ مطبوعات ورزشی پرداخت.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.