سجاد مردانی: در میدان جهانی نام حریفان اصلا مهم نیست

سجاد مردانی: در میدان جهانی نام حریفان اصلا مهم نیست

کاپیتان تیم‌ملی تکواندو گفت: در مسابقات جهانی اصلا مهم نیست حریفی که برابرت قرار می‌گیرد چه کسی است و باید بدون در نظر گرفتن رنک و عنوان رقیب مبارزه کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان توانست مقتدرانه سال 2018 را با طلای مسابقات گرنداِسلم به پایان برساند و پس از آن نیز در ابتدای سال 2019 موفق به کسب 2 مدال طلا جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر به میزبانی کیش شد. کاپیتان پرافتخار تیم ملی حالاخود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آماده کرده است؛ وی در خصوص میزان آمادگی خود گفت: اردو و تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم و روزهای باقی‌مانده تا اعزام را پرتلاش‌تر پیگیری می‌کنیم.
وی افزود: در این مدت تمامی بچه‌ها روند بسیار خوبی را در اردو سپری کردند، همگی پیشرفت چشمگیری داشتیم و به شرایط آرمانی نزدیک شدیم.
کاپیتان با اخلاق تیم‌ملی تکواندو گفت: پس از گذشت یک ماه از تمرینات در مسابقات بین‌المللی که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد شرکت کردیم؛ این مسابقات باعث شد از نظر فنی خود را محک زده و بتوانیم تا فرصت باقی‌مانده نقاط ضعف را برطرف نماییم.
مردانی تصریح کرد: در مسابقات جهانی اصلا مهم نیست حریفی که برابرت قرار می‌گیرد چه کسی است و باید بدون در نظر گرفتن رنک و عنوان رقیب مبارزه کرد.

نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان در پایان گفت: من هیچوقت در خصوص مسابقات پیش‌بینی نمی‌کنم و تنها تلاشم این است با تمرکز کار خود را انجام بدهم.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.