دیدار رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و"ریزل ست"باشاهرخ شهنازی

دیدار  رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و"ریزل ست"باشاهرخ شهنازی

در نشست صمیمانه دبیر کل کمیته ملی المپیک ، رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و رییس راگبی کشور با " ریدزل ست " ر اههای همکاریهای دوجانبه و توسعه راگبی ایران بحث و تبادل اندیشه شد.

در این جلسه که در محل کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد محمد علیپور ضمن تشکر از نگاه ویژه فدراسیون جهانی به راگبی ایران اظهار داشت : واقعیت این است که راگبی ایران در سالهای اخیر در مسیر موفقیت قرار گرفته و امید است راگبی ما به عضویت فدراسیون جهانی درآید و در سایه حمایت های این نهاد بین المللی بتوانیم بیش از پیش این ورزش پرمخاطب را بسط و گسترش بدهیم .
وی ضمن تشکر از حضور نماینده فدراسیون جهانی راگبی در قاره آسیا در تهران افزود : راگبی ایران بخصوص در بخش بانوان پیشرفت های خوبی داشته و در آیتم اموزش نیز باموفقیت عمل کرده است .
شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در این نشست صمیمی گفت : حمایت های فدراسیون جهانی می تواند نقشی موثر در توسعه بیشتر راگبی در ایران داشته باشد .
وی همچنین از سفر آقای ریدزل ست به ایران ابراز خشنودی کرد و اظهار داشت : امید است این مراودات بتواند راگبی کشورمان را در جاده موفقیت قرار دهد .
حسن میرزاقابیک نیز در بخشی از صحبت های خود در این جلسه گفت : سفرایشان رضایت بخش بود و ما نشست های کارسازی با ریدزل ست داشتیم .
رییس راگبی ایران در ادامه گفت : پیشنهاد می کنم کلاسهای سولیداریتی با حمایت فدراسیون جهانی راگبی و همچنین کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شود تا بتوانیم در راستای تقویت دانش و تجربه مربیان و داوران اهتمام کنیم .
بر  اساس این گزارش ، ریدزل ست که اهل سنگاپور و مسلمان است ، از سفرش به تهران به نیکی یا د کرد و از تلاش بخش بانوان راگبی ایران تمجید نمود.
نماینده فدراسیون جهانی راگبی در قاره آسیا اضافه کرد : ایران جزو 15 کشور جهان در بخش توسعه راگبی بانوان قرار دار د و خوشبختانه شما در این بخش کارهای خوبی را انجام داده اید .
وی در پایان گفت : از علاقه مندی و حمایت مسوولان بخصوص محمد علیپور و تلاشهای میرزاقابیک تشکر می کنم و علاقه دارم که راگبی این کشور بتواند پیشرفت بیشتری داشته باشد و در بازیهای المپیک ظاهر شود.     
شایان ذکر است نماینده فدراسیون جهانی راگبی در قاره آسیا روز پنجشنبه گذشته به تهران سفر کرد و ضمن جلسات متعدد با مسوولان راگبی ایران ، از رقابتهای قهرمانی ساحلی مردان کشورمان در ورزشگاه تختی تهران نیز دیدن کرد.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.