حمایت آکادمی ملی المپیک از نوجوانان ورزشکار تحت پوشش جمعیت امام علی (ع)

حمایت آکادمی ملی المپیک از نوجوانان ورزشکار  تحت پوشش جمعیت امام علی (ع)

تیم منتخب دوومیدانی باشگاه ورزشی پرشین وابسته به جمعیت امام علی (ع) ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمونهای آمادگی جسمانی و کارگاه های آموزشی این مجموعه شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، توجه به نقش کلیدی ورزش در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، فائق آمدن بر ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی در محلات حاشیه و اهمیت ورزش در کاهش استرس و افسردگی ناشی از شرایط سخت زندگی بر هیچکس پوشیده نیست.
لذا آکادمی ملی المپیک در راستای سیاست‌ها و رویکرد اجتماعی خود و به پیروی از خط مشی‌های تعیین شده در کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) که حاکی از ابعاد اجتماعی فلسفه المپیزم است، ضمن انجام تعاملات و توافقات لازم با جمعیت امام علی (ع)، اواخر سال گذشته نخستین تور یک روزه را ویژه تیم منتخب فوتبال باشگاه ورزشی پرشین برگزار کرد.
در همین راستا و در سال جدید، آکادمی در قالب تورهای یک روزه در هر ماه میزبان تیم های ورزشی پسران و دختران باشگاه ورزشی پرشین خواهد بود. صبح امروز 25 عضو تیم منتخب دوومیدانی این باشگاه شامل نوجوانان گروه سنی 9 تا 15 سال که همگی از کودکان حاشیه نشین و کم برخوردار بودند ضمن حضور در آزمون‌های آمادگی جسمانی، در کارگاه هایی با موضوع پیشگیری از آسیب های ورزشی، گرم کردن و سرد کردن و همچنین تغذیه که توسط کارشناسان آکادمی المپیک برگزار شد شرکت کردند.
ضمناً طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این آکادمی و در صورت شناسایی نوجوانان مستعد در گروه‌های حاشیه‌ای و کم برخوردار از امکانات، آکادمی ملی المپیک با امکاناتی که در اختیار دارد آمادگی ارائه خدمات لازم در قالب بورسیه را برای این افراد دارد.
لازم به ذکر است تیم منتخب دوومیدانی دختران باشگاه ورزشی پرشین 17 اردیبهشت سال جاری همچون پسران این رشته ورزشی در کارگاه های آموزشی و تست های آمادگی جسمانی آکادمی شرکت خواهند کرد.
جمعیت امداد دانشجویی _ مردمی امام علی(ع) یک سازمان مردم نهاد، کاملا مستقل، غیرسیاسی و غیردولتی می‌باشد که در سال ۱۳۷۸ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. باشگاه ورزشی پرشین در سال 1385 توسط این جمعیت تأسیس و هم اکنون با 80 تیم ورزشی در رشته های فوتبال، والیبال، شنا، دوومیدانی، کاراته و .... در حال فعالیت می‌باشد.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.