جهت حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛برگزاری نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌ قایقرانی

جهت حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛برگزاری نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌ قایقرانی

در ادامه برگزاری نشست های تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های اعزامی به بازیهای المپیک توکیو، صبح امروز این نشست با حضور مسئولان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و فدراسیون قایقرانی برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو ضمن آرزوی موفقیت برای فدراسیون قایقرانی در رقابتهای کسب سهمیه المپیک ابراز داشت:بدون تردید فدراسیون های برنامه محور در دراز مدت بهتر عمل میکنند و قطعا با برنامه هایی که مسئولان و مربیان رشته های مختلف فدراسیون قایقرانی دارند شاهد کسب سهمیه های خوبی در این رشته خواهیم بود.
همچنین پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی نیز ضمن آرزوی موفقیت برای مربیان و ملی پوشان عنوان داشت: مرکز نظارت یار و یاور تیمهای ملی بوده و از تلاشهای مسئولان، مربیان و قهرمانان جهت حضور در رقابتهای کسب سهیمه اطلاع داشته و بخوبی جهت افزایش حمایتهای لازم، نتایج این عزیزان را رصد می کند.
سپس علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی به ارائه گزارشی در خصوص روند آماده سازی تیمهای ملی قایقرانی طی 6 ماه گذشته پرداخته و عنوان داشت تا پایان اردیبشهت ماه کلید برنامه های آماده سازی رشته های مختلف در بخشهای بانوان و آقایان را به ستاد ارائه خواهیم کرد.
در ادامه هر کدام از مربیان تیمهای ملی مختلف قایقرانی به ارائه روند آماده سازی تیم های ملی خود و نیازهای خود برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای کسب سهمیه پرداختند.
در این نشست دکتر سجادی سرپرست کاروان، علیرضا رجبی مشاور عضو هیات اجرایی،پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی؛ رغبتی نماینده وزارت ورزش و سهرابیان، ملکی، اقلیمی، مجللی و مراد خانی کادر فنی تیمهای ملی کانو، کایاک،اسلالوم، بادبانی و رویینگ حضور داشتند.

 

محمود عبدالهی

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.