برگزاری نخستین نشست کمیسیون صلح و ورزش در سال ۹۸ برگزار شد

برگزاری نخستین نشست کمیسیون صلح و ورزش در سال ۹۸ برگزار شد

نخستین نشست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک برای تعامل و ارتباط هرچه بیشتر با فدراسیون های ورزشی به منظور رسیدن به اهداف این کمیسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛حمیدرضا عارف رئیس کمیسیون صلح و  ورزش گفت:در ابتدای نشست گزارشی از برنامه هایی که به مناسبت روز ورزش در خدمت صلح و توسعه که هفته گذشته برای کمک به هموطنان آسیب دیده در سیل برگزار شد، ارائه کردیم.
همچنین جمع بندی درباره برنامه ها، کارها و فعالیت هایی که درنظر داریم در سال جاری انجام دهیم به بحث و بررسی پرداختیم.
وی افزود: ارتباط موثر با فدراسیون های ورزشی و کمک گرفتن از آنان بخصوص در زمان اعزام تیم های ملی به مسابقات بین المللی و مشارکت در آموزش اینکه چطور بتوانیم از ورزشکاران بعنوان سفیران صلح استفاده کنیم و همچنین چگونگی گفتمان بهتر با ملل مختلف و تببین فرهنگ ایرانی درباره صلح و ارتباط با ورزشکاران کشورهای مختلف بعنوان سفیران صلح بررسی کردیم.
عارف ادامه داد: برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره صلح و ورزش با موضوع نقاشی، پوستر،فیلم کوتاه و عکس همچنین برگزاری همایش هایی با همین محوریت برای نزدیک کردن ادبیات صلح در بین طبقات مختلف اجتماعی بخصوص قشر ورزشکار بررسی شد.
رئیس کمیسیون صلح و  ورزش در پایان گفت: امیدوارم با همت و تلاش کلیه اعضاء کمیسیون و کمک گرفتن از کلیه سازمان ها و کمیسیون های مرتبط برنامه های خوبی  را که برای سال 98 در نظر داریم را اجرا کنیم و برای سال های آینده نیز برنامه های خوبی را طراحی کنیم.

 

محمود عبدالهی


۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.