بازدید رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از فدراسیون های قایقرانی،تیروکمان،تیراندازی،ووشو،والیبال،وزنه برداری و کونگفو

بازدید رییس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از فدراسیون های قایقرانی،تیروکمان،تیراندازی،ووشو،والیبال،وزنه برداری و کونگفو

دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه جمعی از اعضای هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از برخی فدراسیون های ورزشی و اردوی تیم های ملی بازدید و با روسا و اعضای هیات رییسه فدراسیون ها،مربیان و ملی پوشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،مهندس شهنازی دبیر کل،دکتر سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته،علیرضا رحیمی عضو هیات  اجرایی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی  با حضور در فدراسیون های کونگفو،قایقرانی،ووشو،والیبال،وزنه برداری،تیروکمان،تیراندازی با روسای این فدراسیون ها دیدار و برای آنها در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.
صالحی امیری ضمن دیدار با روسای فدراسیون ها عنوان داشت:هدف از حضور در فدراسیون ها قدر دانی از زحمات  و تلاشهای تمامی عوامل دست اندرکادر اجرایی فدراسیون اعم از رییس، هیات رییسه و تمامی زحمتکشان فدراسیون و حتی مربیان و قهرمنان عزیز بود که برای اعتلای ورزش کشورمان تلاش می کنند.

وی در این بازدید ها از اردوی تیم های ملی وزنه برداری،تیرو کمان و والیبال نیز بازدید صمیمی داشته و برای مربیان و ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد.
در جریان این بازدید ها رییس کمیته ملی المپیک از نجمه خدمتی ملی پوش افتخار آفرین تیراندازی کشورمان که موفق به کسب اولین سهمیه المپیک 2020 توکیو گردید و از مربی وی خانم هاشمی با اهدا هدایایی تجلیل کرده و مقرر شد در جلسه هیات اجرایی کمیته  از این دو مربی و ملی پوش تقدیر بعمل آید.

 

محمود عبدالهی


۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.