ملاقات مسئولین کمیته ملی المپیک از احتشام زاده پیشکسوت ورزش کشور

ملاقات مسئولین کمیته ملی المپیک از احتشام زاده پیشکسوت ورزش کشور

در راستای ارج نهادن به مقام شامخ پیشکسوتان ورزش کشور و قدردانی از تلاشهای این عزیزان عصر روز گذشته دکتر کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک و بهروز منتقمی رئیس کمیسیون بازرایابی با حضور در منزل امیر احتشام زاده پیشکسوت تنیس روی میز کشور با وی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر سعیدی ضمن اشاره به مقام والای پیشکسوتان ورزش کشور ابراز داشت:بنا بر تاکیدات ریاست محترم کمیته ملی المپیک مبنی بر دیدار با پیشکسوتان ورزش کشور و ارج نهادن به مقان شامخ این عزیزان وظیفه خود دانستیم تا در منزل شما حضور یافته تا صحبتها و درد دلهای شما را شنیده و اگر درخواستی  بود پیگیری و اجرا نماییم.
همچنین منتقمی ضمن اشاره به افتخارات احتشام زاده  برای ورزش کشور پیشکسوتان را سرمایه های اصلی ورزش دانستند  و در پایان هدایای به رسم یاد بود تقدیم استاد امیر احتشام زاده شد.
در خاتمه احتشام زاده ضمن تجلیل از این حرکت مسئولین کمیته ملی المپیک ابراز داشت:حضور مسئولین کمیته ملی المپیک در منزل بنده کار بسیار زیبایی بود و به شخصه این حرکت و نگاه ویژه دکتر صالحی امیری به امور پیشکسوتان تشکر می کنم و امیدوارم این رویه برای دیگر پیشکسوتان هم ادامه داشته باشد.

 

محمود عبدالهی

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.