با حضور دکتر طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک؛برگزاری جلسه کمیسیون زنان و ورزش با نائب رئیس و مدیر بین الملل کمیته ملی المپیک کرواسی

با حضور دکتر طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک؛برگزاری جلسه کمیسیون زنان و ورزش با نائب رئیس و مدیر بین الملل کمیته ملی المپیک کرواسی

جلسه کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک با حضور نائب رئیس و مدیر بین الملل کمیته ملی المپیک کرواسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست خانم دکتر طاهریان نائب رییس کمیته ملی المپیک ضمن خوشامدگویی به مهمانان به معرفی اعضای کمیسیون  پرداخته و به اهمیت توجه به ورزش زنان در ایران اشاره کرد.

وی در ادامه به موضوع برابری جنسیتی که موضوع بسیار مهمی برای IOC  نیز می باشد اشاره داشت و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای زنان در ایران فرصتی پیش آمد که مسئولیت اداره ورزش زنان را برعهده گیرند و تلاش نمودند تا در بخش مربیگری ، داوری ،سرپرستی ،مدیریت فنی و .... آموزش دیده و در مدت بسیار کوتاهی به سطح بسیار قابل توجه برسند، باور من براین است که زنان ما در عرصه ورزش پیش از نقاط دیگر جهان مسئولیت اداره بخش زنان را برعهده دارند.

در ادامه خانم دکتر فرهادی زاد رییس کمیسیون زنان و ورزش به میزبانی کمیسیون زنان آسیا در سال 2019 اشاره کرد تا ضمن دعوت از خانم ساندا چوراک نائب رییس کمیته ملی کرواسی برای حضور در این نشست، بتواند  تجارب مدیریتی خود را به عنوان یک مسئول از اروپا در جلسه کمیسیون آسیا مطرح نماید.

رییس کمیسیون زنان و ورزش در خاتمه گفت:همچنین تربیت سرپرست کاروان از زنان جهت اعزام تیم های ورزشی به مسابقات بین المللی از دیگر اهداف مورد نظر ماست که به دنبال آن هستیم.

 

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.